AnonymBruker Skrevet 13. mars 2015 #1 Skrevet 13. mars 2015 Dere har sikkert sett folk skrive det på facebook. "Den følelsen; jeg våkner opp og er sikker på at jeg har forlovet, så husker jeg at det er fridagen min" Her kan du skrive din "den følelsen". Kom på dette nå siden jeg gjorde noe lite smart: Den følelsen; kjenner at munnsår er på vei, så jeg tar salvetuben og smører på salven. Oppdager at det er Canesten jeg har smurt på truten.......Anonymous poster hash: f4ba3...ef7
AmandaVI Skrevet 14. mars 2015 #2 Skrevet 14. mars 2015 (endret) Den følelsen... Når jeg sitter på do og katta kommer og legger seg oppi buksa, da vet jeg at det er på tide med litt kli. Endret 14. mars 2015 av AmandaVI
dillyduzit Skrevet 14. mars 2015 #3 Skrevet 14. mars 2015 Den følelsen når du sovner på dagen, for å innse på natten at det var svært lite gjennomtenkt. 1
Crobern Skrevet 14. mars 2015 #4 Skrevet 14. mars 2015 Den følelsen når jeg har stilt et spørsmål, og glemt hva jeg spurte om når mannen svarer.
Gjest Zeitgeist Skrevet 14. mars 2015 #5 Skrevet 14. mars 2015 Den følelsen: - Når ei uke med knallhard antibiotika-behandling resulterer i Cairo quickstep og du oppdager at du har gått tom for toalettpapir. - Etter en heftig og orgasmobombastisk omgang i senga, og så slipper du ufrivillig ut alle fittefjerters mor - Når du har glemt av at du en gang la inn Tyrannosaurus Ex's telefonnummer som hurtigtast på mobilen, og det viser seg at du ubevisst har ringt han flerfoldige ganger fordi mobilen din lå i jakkelomma
Perelandra Skrevet 22. desember 2015 #6 Skrevet 22. desember 2015 Den gode følelsen når... - du våkner tidlig om morgenen og kjenner deg uthvilt etter å ha sovet godt hele natta. - du behersker et fremmedspråk så godt at du med største selvfølge hører morgenradio på dette språket. - du er nesten ferdig med alle juleforberedelser og koser deg med å pakke inn de siste gavene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå