SecretDiamondF Skrevet 13. mars 2015 #1 Skrevet 13. mars 2015 Her har du hvertfall en stor virtuell klem dra meg 2
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2015 #2 Skrevet 13. mars 2015 Her har du hvertfall en stor virtuell klem dra meg <3 Anonymous poster hash: e20b2...edd
SecretDiamondF Skrevet 14. mars 2015 Forfatter #4 Skrevet 14. mars 2015 Takk. Trengte det nå. Da går du enda en klem av meg
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2015 #5 Skrevet 14. mars 2015 Her har du hvertfall en stor virtuell klem dra meg Hva er greia med alle forsøkene dine på å skape hyggelige kosemosetråder her inne for tiden? Blir bare kleint og rart. Anonymous poster hash: 9b5bc...1ec
SecretDiamondF Skrevet 14. mars 2015 Forfatter #6 Skrevet 14. mars 2015 Hva er greia med alle forsøkene dine på å skape hyggelige kosemosetråder her inne for tiden? Blir bare kleint og rart.Anonymous poster hash: 9b5bc...1ec Smak og behag det.. Bare overse hvis det er så forferdelig å se kjerlighet
dillyduzit Skrevet 14. mars 2015 #7 Skrevet 14. mars 2015 Hva er greia med alle forsøkene dine på å skape hyggelige kosemosetråder her inne for tiden? Blir bare kleint og rart.Anonymous poster hash: 9b5bc...1ec Helt ærlig kom hun i grevens tid, jeg vet ikke med andre, men jeg trenger noe positivt i hverdagen og noe som kan få meg til å smile. Dette klarer hun med glans. 1
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2015 #8 Skrevet 14. mars 2015 Smak og behag det.. Bare overse hvis det er så forferdelig å se kjerlighet Ja jeg er klar over at det går ann og overse og jeg gjør også det i stor grad. Men spørsmålet mitt var hvorfor du går inn for å lage alle disse påtatte positive kjÆrlighetstrådene. Har du nylig britt frelst eller samler du materiale til en hovedoppgave eller hva driver du med. Man ser jo på tittelen at det er du som har laget tråden. Begynner å bli for dumt. Anonymous poster hash: 9b5bc...1ec
SecretDiamondF Skrevet 14. mars 2015 Forfatter #9 Skrevet 14. mars 2015 Helt ærlig kom hun i grevens tid, jeg vet ikke med andre, men jeg trenger noe positivt i hverdagen og noe som kan få meg til å smile. Dette klarer hun med glans. Så fantastisk du er. Dillyduzit er et godt eksempel på hvorfor jeg liker å dele positivitet og kjærlighet 1
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2015 #10 Skrevet 14. mars 2015 -blitt frelst. -mente jeg. Anonymous poster hash: 9b5bc...1ec
fullførsetningen Skrevet 14. mars 2015 #11 Skrevet 14. mars 2015 Jeg har vel et skjult mantra i meg et eller annet sted om at verden trenger mer positivitet og kjærlighet og den slags. Er altfor lett å bli sur og negativ og å la seg blinde av hat og dårlige tanker, så mer av dette. Får meg til å tenke at jeg er en slags "hippie gone bad". Haha. Jeg vil gjerne ha en klem. 1
SecretDiamondF Skrevet 14. mars 2015 Forfatter #12 Skrevet 14. mars 2015 Ja jeg er klar over at det går ann og overse og jeg gjør også det i stor grad. Men spørsmålet mitt var hvorfor du går inn for å lage alle disse påtatte positive kjÆrlighetstrådene. Har du nylig britt frelst eller samler du materiale til en hovedoppgave eller hva driver du med. Man ser jo på tittelen at det er du som har laget tråden. Begynner å bli for dumt.Anonymous poster hash: 9b5bc...1ec Da kan jo jeg spør deg hvorfor du er så innmari negativ? Vi har forskjellig måte å spre glede på.. Noen har glede av å slenge negative kommentarer.. Noen har glede av å gjør andre glade. Har alltid brydd meg om mine medmennesker jeg.. Så da måtte jeg hvertfall ha blitt frelst fra første stund Takker for at du delte din mening. Nå skal jeg ha en fin dag, håper du selv har det 1
SecretDiamondF Skrevet 14. mars 2015 Forfatter #13 Skrevet 14. mars 2015 Jeg har vel et skjult mantra i meg et eller annet sted om at verden trenger mer positivitet og kjærlighet og den slags. Er altfor lett å bli sur og negativ og å la seg blinde av hat og dårlige tanker, så mer av dette. Får meg til å tenke at jeg er en slags "hippie gone bad". Haha. Jeg vil gjerne ha en klem. Hehehehe Fantastisk kommentar! Ja, så enig med deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå