Gå til innhold

Gutter, initiativ og kontakt.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Gutter....når dere liker ei dame, hvor ofte tar dere kontakt? Og har det betydning om dere har vært lenge singel, nettopp kommet ut fra langvarig forhold etc etc?

Forklar gjerne også forskjellen mellom potensiell bra dame som kan bli kjæreste kontra ei dere ikke ser på som det. Er det forskjell med henhold til kontakt og initiativ?

Anonymous poster hash: 547be...67a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

sikkert 30% av tilfellene tar jeg kontakt, og da etter å ha sett/truffet/snakket med vedkommende flere ganger for å først se om det kan være gjensidig interesse. Og ikke få ganger de har type, desverre. Så derfor litt tilbakeholden på å hoppe på de første gang man ser noen man liker, og flertallet av de er damer jeg gjerne kommer i kontakt gjennom jobb, så er litt ekstra forsiktig da ;-)

AnonymBruker
Skrevet

sikkert 30% av tilfellene tar jeg kontakt, og da etter å ha sett/truffet/snakket med vedkommende flere ganger for å først se om det kan være gjensidig interesse. Og ikke få ganger de har type, desverre. Så derfor litt tilbakeholden på å hoppe på de første gang man ser noen man liker, og flertallet av de er damer jeg gjerne kommer i kontakt gjennom jobb, så er litt ekstra forsiktig da ;-)

Ok, tenkte mer på når dere gutter kommer utifra ett langvarig forhold. Tar dere det med ro da, eller rett på?

Skrevet

Ok, tenkte mer på når dere gutter kommer utifra ett langvarig forhold. Tar dere det med ro da, eller rett på?

Kommer jo ann på hva slags forhold man kommer ut i fra og hvorfor... ;-)

AnonymBruker
Skrevet

Finnes desverre ingen fasit på det, men det er vel ikke utenkelig at en som kommer rett fra et langvarig forhold kan bruke litt lengre tid på å knytte seg til en ny person. Etter mange år sammen tar det tid for hjernen å tilpasse seg et liv uten den en var sammen med før.

Anonymous poster hash: b04b3...649

AnonymBruker
Skrevet

Finnes desverre ingen fasit på det, men det er vel ikke utenkelig at en som kommer rett fra et langvarig forhold kan bruke litt lengre tid på å knytte seg til en ny person. Etter mange år sammen tar det tid for hjernen å tilpasse seg et liv uten den en var sammen med før. Anonymous poster hash: b04b3...649

Veldig bra svar. Fikk det jeg var ute etter. Tålmodighet er vel hoved-ingrediensen i første omgang ☺️

TS

Gjest Minesveiper
Skrevet (endret)

Gutter....når dere liker ei dame, hvor ofte tar dere kontakt? Og har det betydning om dere har vært lenge singel, nettopp kommet ut fra langvarig forhold etc etc?

Forklar gjerne også forskjellen mellom potensiell bra dame som kan bli kjæreste kontra ei dere ikke ser på som det. Er det forskjell med henhold til kontakt og initiativ?

For min del er det to ting som skiller seg ut med en jente jeg liker. Det ene er at vi har veldig god kjemi. Ting som er kjedelig å snakke om med andre kan være kjekt å snakke om med henne. Det andre er at jeg liker det meste med henne. Det er ingenting med personligheten som irriterer meg eller som stopper meg fra å like henne.

For min del er det ganske stor forskjell når det kommer til kontakt og initiativ mellom en jeg virkelig liker og en som jeg aldri blir skikkelig begeistret for. Jeg har møtt enkelte som er "helt død" på facebook og på mobil. Man prøver å skrive med dem, men de liker bare ikke å snakke over nett osv. For meg dør det helt ut da for jeg liker å kunne snakke, tulle osv. Med de det klaffer med går initiativet begge veier og det er mye kontakt.

Endret av Minesveiper

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...