Lissemor Skrevet 16. august 2004 #1 Skrevet 16. august 2004 Vi sto opp lørdag klokka o9oo,jeg hadde sovet knapt 1 time den natten...men jeg var ikke trøtt,bare kjempespent!Jeg og min forlover dro på kirkegården til pappa`s grav,og la ned blomster og et dikt,vi gråt litt og mintes han i kjærlighet.Et spesielt øyeblikk.Så dro vi til frisøren,der fikk vi frokost,champagne,og bare koste oss i mange timer!Og gjett om vi ble lekre Da klokken nærmet seg 1400 kom svigerfar og hentet oss,og vi kjørte til kirken,hvor barna våre ventet på utsiden.Og *sukk* så nyyyydelige de var!NÅ kom adrenalinet!!!Da klokkene ringte i kirka,trodde jeg brystet skulle sprenges av hjertebank!Men svigerfar er roligheten selv,og det var utrolig deilig å ha hans sterke arm å holde i. Dørene åpnet seg,og kirken var nesten full!Da vi begynte å gå kom roen over meg.Jeg klarte å se mange i øynene,og jeg smilte selvsikkert og visste at denne dagen bare måtte bli perfekt.Så fant jeg øynene til mannen min,og jammen sto han ikke der og gråt :cry: Da solisten spilte sangene vi hadde valgt,brast det for jenta mi på 10,stakkar.Nå fikk hun utløp for all forventningen som har bygd seg opp hos henne i løpet av det siste halve året.Hun var så rørt,stakkar.Og mannen måtte tørke flere tårer enn meg.Han var så vakker*sukk* Så etter vielsen var det fotografering,det var kjempeartig,vi spilte musikk i naturen,og bare danset,danset og koste oss mens fotografen knipset i vei. Festen var helt utrolig.Nydelige taler(skulle ønske dere kunne høre dem).og,ja,JEG TORDE Å HOLDE TALEN MIN!!Er utrolig glad for det,og jeg så mange som måtte tørke tårer da jeg snakket om pappa.Vanskelig og vondt,men jeg klarte det. Så begynte trøbbelet.... Ut på kvelden ble ene av bandet vi hadde leid MØKKFULL :evil: Detvar så ille at jeg måtte opp på scena og jage han ned.Litt diskusjon ble det,men enkelte ting aksepterer jeg ikke.Han skjemte seg ut,var ufin i munnen og ...uff...jeg gidder ikke rippe opp i alt. Men den andre delen av bandet berga da kvelden allikevel.Full fest,folk danset og festet og storkoste seg.Selv alle tanter og onkler var iallfall til kl 0400. Vi selv gikk derfra klokken 0530,da var vi slitne og trette. Og så .... Mine søstre hadde i hemmelighet leid oss hotellrom for natten,vi gledet oss til å kose oss der alene Men hva skjedde? Jo,da vi kom til hotellet,var det låst,og ingen kom og åpnet.Det var kaldt,vi var trette,og hadde ingen andre steder å dra....vi ringte til hotellet 4 ganger mens vi sto ute og ringte på,og banket på;ingenting skjedde. Enden på den visa ble at vi måtte dra hjem til svigers og vekke dem,få låne klær av dem,låne nøkkelen til hytta,og så ta taxi opp dit Kaldt,i svigerfars sko,treningsbuksa til svigermor,en gammel genser,og tiara i håret.Veeelidig morsomt... Gjett om vi var skuffet til skinnet?? Min søster var rasende på hotellet i går,i dag har vi vært i møte med hotellsjefen,som beklaget,og var ganske frustrert over hva som hadde skjedd. Vi fikk som plaster på såret en helg på hotell når vi ville.Men bryllupsnatta....den får vi aldri igjen. Men om en ti års tid så ler vi vel av det....det ble iallfall ikke ei bryllupsnatt som alle andres.... Men bortsett fra "full musikk" og ødelagt bryllupsnatt,så var dagen vår PERFEKT*SUKK*
Sita Skrevet 16. august 2004 #2 Skrevet 16. august 2004 Gratulerer så mye da Litt trist det ang. hotellet da, sånn skal liksom ikke være nødvendig!!
Martha Stewart Skrevet 16. august 2004 #3 Skrevet 16. august 2004 Gratulerer som nygift! (Men så synd at dere fikk en dag med så mange blandede følelser...)
Nimue Skrevet 16. august 2004 #4 Skrevet 16. august 2004 Stoooooooore gratulasjoner fra meg og! Dagen hørtes veldig flott og minnerik ut! (Veldig uproft av både hotellet og musiker, da!)
~*Unni*~ Skrevet 16. august 2004 #5 Skrevet 16. august 2004 Gratulerer! Dagen vår var heller ikke perfekt i alt som eeegentlig var planlagt, men hva gjør vel det når dagen alikevel ble den beste jeg har opplevd? La ikke små detaljer(eller store ) få ødelegge. Tenk på det gode minnene du har og kjenn følelsen vokse ...aaahh...herlig å være nygift ikkesannt?
Vimsevips Skrevet 16. august 2004 #6 Skrevet 16. august 2004 Noe må gå galt for at lykken skal vare GRATULERER!
nessi Skrevet 17. august 2004 #7 Skrevet 17. august 2004 Gratulerer! Nyt hotellhelgen dere får. Dere får tenke på at da er dere mere opplagte til å nyte oppholdet, enn dere ville vært på bryllupsnatten.
Lullu Skrevet 17. august 2004 #8 Skrevet 17. august 2004 Gratulerer så mye! Og lev lenge på de FINE minnene dere har :-)
Vivekke Skrevet 17. august 2004 #9 Skrevet 17. august 2004 GRATULERER SÅ MYE! Dere klarte tydeligvis å gjøre det beste ut av det, selv om ikke alt gikk som planlagt. Det lover godt for ekteskapet deres... Men seriøst, det hørtes jo ut som om bryllupet deres var velykkket - så ta vare på de gode minnene og prøv å glem de dårlige!
Gjest MrsL Skrevet 17. august 2004 #10 Skrevet 17. august 2004 Gratulerer så mye som ektepar :-) Kjedelig at slike ting skal gå så galt da. Og at en i bandet drikker seg sørpe full er uhørt!
Måne Skrevet 17. august 2004 #11 Skrevet 17. august 2004 Gratulerer så mye. Det hørtes ut som en flott dag. Tror det er heller sjelden at ALT klaffer i et bryllup.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå