Wilma- Skrevet 13. mars 2015 #1 Skrevet 13. mars 2015 Kjøpte ei baseball jakke for en liten stund siden i rød med hvite armer (Ligner den på bildet under) I følge vaskeanvisningen skulle den vaskes på 30 grader, noe jeg også gjorde. Men likevel så endte jeg opp med rosa armer og nå føler jeg hele plagget er ødelagt. Da det er en stund siden jeg kjøpte plagget har jeg ikke kvitteringen lengre heller. Er det noen mulighet for å få de hvite armene hvite igjen? Er røde detaljer nederst på armene, utenom det er (var) de helt hvite. Håper på noen gode husmortips På forhånd takk
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2015 #2 Skrevet 13. mars 2015 Stikk ermene i en bøtte med klorvann. Anonymous poster hash: 1a453...4f5
Wilma- Skrevet 13. mars 2015 Forfatter #3 Skrevet 13. mars 2015 Stikk ermene i en bøtte med klorvann.Anonymous poster hash: 1a453...4f5 Høres ikke ut som den beste idèen når det er røde detaljer på enden av ermene 1
skruf Skrevet 13. mars 2015 #4 Skrevet 13. mars 2015 Jeg hadde klaget der jeg kjøpte jakken hadde jeg vært deg. Selv om det er lenge siden. Hvis du har fulgt vaskeanvisningen som beskrevet så har ikke du gjort noen feil, og det er all grunn til å reklamere på plagget.
Wilma- Skrevet 13. mars 2015 Forfatter #5 Skrevet 13. mars 2015 Jeg hadde klaget der jeg kjøpte jakken hadde jeg vært deg. Selv om det er lenge siden. Hvis du har fulgt vaskeanvisningen som beskrevet så har ikke du gjort noen feil, og det er all grunn til å reklamere på plagget. Tror du jeg får noe igjen for det selv om jeg ikke har kvittering? Jeg synes også det er vanvittig dårlig fordi plagget er ødelagt etter kun en vask.
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2015 #7 Skrevet 14. mars 2015 Høres ikke ut som den beste idèen når det er røde detaljer på enden av ermene Da må du holde mansjettene over vannet da. Anonymous poster hash: 1a453...4f5 1
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2015 #8 Skrevet 14. mars 2015 Avhengig av pris ville j gått tilbake å klaget, selv uten kvittering. Du er sikkert ikke eneste kjøperen med denne erfaringen. Du må bestemme om du gidder å ta deg bryet...Anonymous poster hash: b5afd...33a 1
skruf Skrevet 14. mars 2015 #9 Skrevet 14. mars 2015 (endret) Tror du jeg får noe igjen for det selv om jeg ikke har kvittering? Jeg synes også det er vanvittig dårlig fordi plagget er ødelagt etter kun en vask. Jeg ville absolutt ha prøvd meg, det høres jo ut som en produsjonsfeil ved plagget når du har fulgt vaskeanvisningen til punkt og prikke Butikken vil jo ikke tape på det, da de vil sende plagget i retur til produsenten. Betalte du med kort eller kontant? Hvis det var med kort så kan du helt sikkert finne transaksjonen i nettbanken din og printe den ut. Endret 14. mars 2015 av skruf
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2015 #10 Skrevet 14. mars 2015 Hvis du betalte med kort så kan du finne betalingen i nettbank og ta med den utskrift. Det skal være bevis nok. Anonymous poster hash: 79396...639
Gjest Keikolina Skrevet 14. mars 2015 #11 Skrevet 14. mars 2015 (endret) Har opplevd det samme med en baseball jakke jeg kjøpte en gang. Endret 14. mars 2015 av Keikolina
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå