AnonymBruker Skrevet 13. mars 2015 #1 Skrevet 13. mars 2015 Hei. Jeg har en galaxy s4 + og har oppdatert den siste oppdateringen 5.1. og det har oppstått mange problemer på mobilen, apper som avslutter, det er ikke mulig å sette mobilen på lydløs, den har blitt generelt utrolig treg og jeg finner ikke ut hvordan man setter på vibrasjon når man tekster. Er det andre her inne som har hatt samme problemer eller kan hjelpe meg med å finne ut noen av disse problemene? Jeg vet at enkelte av disse vil løse seg til neste oppdatering. Men er det noe jeg kan gjøre nå? Anonymous poster hash: d472c...56c
Sjela Skrevet 13. mars 2015 #2 Skrevet 13. mars 2015 Jeg har samme problem. Får melding at kontakter slutter å fungere hele tiden for eksempel. Resten av telefonen er som sirup. Tar lang tid før den responderer på tastetrykk...
Andersg Skrevet 13. mars 2015 #3 Skrevet 13. mars 2015 Det jeg har hørt og lest er at Lollipop 5.0/5.1 er veldig ustabil og mye bugs i og med en S4 som er litt gammel kan det muligens bli diverse problemer. Forhåpentligvis så kommer Google/Samsung å fikse på en FW oppdatering som gjør det bedre. Men alltid les opp og sjekk om ting er stabilt på en ny versjon av android, man vet aldri. Samme gjelder apples ios.
anek Skrevet 13. mars 2015 #4 Skrevet 13. mars 2015 Ja! Kontakter stopper hele tiden! Det er som å bruke min gamle mobil. Det er forresten jeg som startet tråden. Anette.
Neidu!! Skrevet 13. mars 2015 #5 Skrevet 13. mars 2015 Har s5 med 5.0 og det funker helt fint. Angående lydløs, så er det nå en ny knapp kalt forstyrrelser. Der bestemmer du om ting skal vibrere, ringe, begge deler eller ingen av delene.
anek Skrevet 13. mars 2015 #6 Skrevet 13. mars 2015 Ja, skulle lest om oppdateringen først.. Håper det ikke er lenge til neste opodatering og at den kan fikse på ting. Jeg har ikke tålmodighet til dette.
Andersg Skrevet 13. mars 2015 #7 Skrevet 13. mars 2015 Det kan også være at android 5.0/5.1 ikke er ment for eldre telefoner.Men nyere modeller. Hadde apple det samme problemet med ios når de slapp den nyeste ios versjonen til nye og gamle Iphone4 serien trur som var helt sirup som du beskrive, men hos de nye iphonene så var det omtrent ingen problem. Men hvis det virkelig er ille så, ta backup av det du har på telefon din og kjør fabrikk oppretting. da trur jeg S4 skal gå tilbake til sin Stock FW som er 4.4.4 eller hvilken android versjon du hadde før du oppdaterte..
Gjest Lino Skrevet 13. mars 2015 #8 Skrevet 13. mars 2015 Jeg har nexus 5, så Det kan også være at android 5.0/5.1 ikke er ment for eldre telefoner.Men nyere modeller. Hadde apple det samme problemet med ios når de slapp den nyeste ios versjonen til nye og gamle Iphone4 serien trur som var helt sirup som du beskrive, men hos de nye iphonene så var det omtrent ingen problem. Men hvis det virkelig er ille så, ta backup av det du har på telefon din og kjør fabrikk oppretting. da trur jeg S4 skal gå tilbake til sin Stock FW som er 4.4.4 eller hvilken android versjon du hadde før du oppdaterte.. Jeg har nexus 5, og opplever masse problemer med lollipop selv. Apper som avslutter, innkommende smser uten varsling, voldsom tregt sov... Sukk
anek Skrevet 13. mars 2015 #9 Skrevet 13. mars 2015 ja, det er flere som har kommet med det forslaget. Men tenkte å sjekke ut først om andre har samme problem og om det var mulig å fikse det.
Neidu!! Skrevet 13. mars 2015 #10 Skrevet 13. mars 2015 Merkelig at så mange har problemer med dette. Oppdaterte nettopp nå til 5.1 og alt virker helt fint på min s5 som jeg nevnte for en stund siden. Gjenoppretting til fabrikkoppsett fjerner ikke androidversjonen...
jomann Skrevet 15. mars 2015 #11 Skrevet 15. mars 2015 Du er langt i fra den eneste. Den første oppdateringen til S4 og S5 ble trukket fra markedet fordi den inneholdt så mange feil. Deretter ble det sluppet en til oppdatering som skulle fikse den forrige. Facebookveggen til Samsung ser ut til å motbevise at den fikset noe som helst. Jeg tør påstå at de som ikke opplever problemer er i mindretall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå