Gå til innhold

Hvis du var lesbisk...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Angelina Jolie! Hvis det er stjerner det er snakk om..

Videoannonse
Annonse
Skrevet
ja seff christina ricci!!

Oi trodde jeg var litt rar som likte hun jeg,men nå er jeg gutt da

Gjest Anonymous
Skrevet

Angelina Jolie , Gwen Stefani, Eve, Drew Barrymore...

Skrevet

uten tvil prinsesse Medeleine fra Sverige. Hun er superdeilig

Skrevet

Hun rundbrenneren i The L Word. Husker ikke hva hun heter i farta. Hu er litt gutt, så det er vel derfor da

Gjest Anonymous
Skrevet

jeg er sånn noenlunde fast bruker her men velger å være anonym nå

Kan ikke si jeg tenner på noen bestemt kjendis, men det jeg tenner på er rødhårede kvinner. Jeg besøker ofte et bad i nærheten der jeg bor og kan ikke styre meg for å titte når det kommer en kvinne med rødt hår i dusjen. Rødt hår med hvit alabasthud og en søt rødhåret dott. (jeg har fått et mistenkelig blikk tilbake ved en anledning)

Kall meg sprø, men det er noe ekstra pirrende med kobberrøde kjønnshår, det er liksom noe ekstra frekt med det :ler: .

Dette var min lille hemmelighet.

jeg regner meg som heterofil, men er nok litt bi :wink:

hilsen kvinne 27

Skrevet

Tja, av kjente personer så ville jeg ikke takket nei til Pink eller Christanna Loken iallefall. 8)

Hun som spiller Jenny i The L Word er også utrolig sexy, og hun er kliss lik en venninne av meg som jeg også godt kunne tenkt meg å ha sex med (en gang til 8) hehe ).

Gjest Anonymous
Skrevet

Juliette Binochet, Nastassja Kinsky (i yngre utgave) og kanskje Christina Ricci. Ville ikke hatt sex med ei guttejente - jeg er jo hetero og vil jeg ha en gutt tar jeg en GUTT:) Ei søt, myk og sexy jente med littegranne former tror jeg jeg kunne prøvd meg med. Har aldri hatt jentesex (tror jeg klina med noen venninner da jeg var barn, men det blir liksom noe annet), men har faktisk møtt et par jenter jeg godt kunne tenkt meg... Uten at jeg er mindre forelska i min deilige hankjønnskjæreste av den grunn. Uff. Nå sitter man og forer noen guttefantasier her...

Skrevet

Jeg får ikke bitendenser av noen.

Men jeg syns Beyonce er utrolig nydelig. :)

Skrevet

har tenkt litt mer på dette temaet i d siste..jeg kom frem til at hvis jeg hadde vert lespisk og kunne velge en kjendisdame som jeg kunne hatt sex med hadde det vert:

- liv tyler

faktisk faktisk... :roll:

Skrevet

Angelina Jolie

Kate Moss

Milla-dama

Avril kanskje

Jeg tror ikke at jeg ville falt for de "søte" jentene, mer de litt mystiske.

Skrevet

Har etter beste evne forsøkt å finne en, men nei..blir for mye østrogen.

Gjest Anonymous
Skrevet

nå er jeg hetero, da, men selv om jeg hadde vært lesbisk tror jeg nok jeg ville hatt sex med Gael García Bernal...

Skrevet
Dorthe Skappel UTEN TVIL!

*grøss*

Den dama får meg til å skru av TV'en med en gang hun kommer på.

Gjest Anonymous
Skrevet

*grøss*

Den dama får meg til å skru av TV'en med en gang hun kommer på.

Hun er nok ganske brødhue ja, men pen er hun!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...