Gå til innhold

Hvis du var lesbisk...

Fremhevede innlegg

Gjest happyending
Skrevet

holly valance

britney spears

catherine zeta jones

kate hudson

jeg kan ikke komme på noen norske jenter jeg ville hatt sex med om jeg var lesbisk egentlig.. ingen kjente hvertfall...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Må nok stemme i på den der!!

Hadde ikke takket nei til en date med henne, nei :hjerter2:

Skrevet

Det finnes utrolig mange pene damer, både norske og utenlandske, men jeg har absolutt INGEN lesbisk-tendenser, og blir faktisk :kvalm: av tanken...

That's me...

Skrevet

Madley er faktisk ganske skjønn :wink:

Hvis jeg hadde en gønner i tinningen ville jeg svart min beste venninde. Men absolutt ingen andre.

Skrevet

Helt klart Angelina Jolie!

Hun er bare sinnsykt sexy :sjarmor:

Gjest ¤Humlen¤
Skrevet

Christina Ricci, og Keira knightley (aner ikke hvordan det staves)

Kjempe sexye jenter :P

Skrevet

Bitgitte Bardot i den tiden hun var på topp, og Angelina Jolie. Hun har de mest sexy øynene og leppene jeg vet om :wink:

Skrevet

jeg syns mange modeller ikke ser ut. Ser utrolig "oversminket" ut. Jeg ser de vakreste og mest deiligste damene på byn. Utrooolig digg å se på vakre damer.. de deiligste av de deiligste er faen meg deilig altså! men så er jo jeg mann også så er ikke så rart.. hehe.

Gjest Bjørnsdatter
Skrevet

Hvorfor nesten alle nevner utenlandske damer? Fordi det er mye lettere å nevne en kjendis enn "hu Kari i svingen", og fordi norske kjendiser er overrepresentert av damer som Wenche Foss og Ingrid Espelid...

Jeg klarer seriøst ikke å svare på spørsmålet, får brekninger bare jeg tenker på å være i øyehøyde med ei naken mus... Sorry!

Skrevet

Fins mange pene damer, men de er bare det - pene, ikke seksuelt tiltrekkende whatsoever for min del.

Skrevet

Mia Hundvin, Ashely Judd, Drew Barrymore, tennisbaben i the L word.

Skrevet

Jeg er hetrofil, men har hatt sex med jenter, og kunne godt hatt det igjen.

Christina ricci, Britney spears ( selv om hun virker som et brød hode), Lil' kim (!!), og Samantha fra sex in the city :sjarmor:

Gjest Anonymous
Skrevet

Jøss, så mange som velger Angelina Jolie... :o

Jeg har nå søkt henne opp, og sett ca 15

forskjellige bilder av henne, og jeg klarer bare ikke

å se det :klø: Jovisst har hun mørkt hår, men....

Nei nei nei!!!

Om jeg hadde vært lesbisk hadde jeg ikke tatt

noen fra tv/filmverdenen... Synes en spesiell type

jenter er veldig pene, og om jeg da skulle velge,

måtte det bli en av de... Hun har måtte ha svart

hår (et must) og ellers litt mystisk... Skulle jeg i det

hele tatt gått til sengs med ei jente, må hun nok ha

gjort en sterkt inntrykk på meg!!!

Var forresten i Oslo i sommer med søskenbarnet mitt og typen... Vi var rundt på et par puber, og den første vi kom til skulle jeg kjøpe øl. Hun som stod der var helt min stil. Kom tilbake til de andre og sa: "Wow, hadde jeg vært lesbisk hadde jeg tatt hun der med en gang" Sambo til søskenbarnet mitt glodde, og hun vred ansiktet hans mot seg og sa: "Ikke se!!" *ler*

Skrevet

Jeg er halv homo :P jeg liker tøffe jenter, med mye guts.

Skrevet
Fins mange pene damer' date=' men de er bare det - pene, ikke seksuelt tiltrekkende whatsoever for min del.[/quote']

Enig der, umulig for meg å forestille seg kvinner på den måten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...