Gå til innhold

Hvis du var lesbisk...

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Da ville jeg hatt......Julia Roberts og Sandra Bullock...samtidig....med en flaske krem ....og noen isbiter...og....jaja never mind....been there done that.

Tja, har du bevis?

Forresten merkelig å se at jenter har andre favoritter enn oss gutta. Angelina Jolie er langt i fra den peneste og Nicole Kidman? :kvalm: Hun er skrukkete og fæl.

Fra et hetrofilt synspunkt så hadde en natt med Anastacia vært toppen

Gjest Anonymous
Skrevet
Fra et hetrofilt synspunkt så hadde en natt med Anastacia vært toppen

Kanskje fra et døvblindt heterofilt synspunkt, neppe ellers.

Pia Tjelta, deimot, hun skulle bare passe seg dersom jeg var lesbe!

:sjarmor:

Skrevet

Kanskje fra et døvblindt heterofilt synspunkt, neppe ellers.

Pia Tjelta, deimot, hun skulle bare passe seg dersom jeg var lesbe!

:sjarmor:

:hoho::hoho:

men Pia er toppers! Men jeg er jo gutt så skulle jo ikke ha svart.. -men hadde jeg vært kvinne og lesbisk, så hadde hun vært ille ute ja.. det er en skjønn kvinne det! :wink:

Skrevet

Nicole Kidman. Hun har både utseende og personlighet.

Det holder ikke å bare være pen, man må være interessant også!

Skrevet

Kunne aldri tenkt meg til Angelina Jolie eller Christina Ricci iallefall. Syns ikke de er noe spesiellt tiltrekkende akkurat.

Alica Silverstone muligens og en mørkhårete jente som f.eks Katie Holms og Mischa Barton(hun mørkhårede i Rosswell) eller kanskje Drew Barrymore.

Skrevet

vet om ei kjempe fin jente i byn der jeg bor...mer perfekt kvinne har jeg aldri sett!

skulle gjerne hatt en natt med henne om jeg var lespisk..

Skrevet
Pernille Rygg :wink:

Hun er jo lesbisk, så det kan da ikke være noen utfording....????

Skrevet
Faktisk er det gjort en undersøkelse som viser at Angelina Jolie er den kvinnen flest hetrofile kvinner kunne tenke seg å ha sex med. og det ser jo ut som om det stemmer godt...

Angelina Jolie har tydeligvis en nokså universell seksuell utstråling, hun står jo som regel høyt oppe på guttas liste også. Og hun har jo sagt at hun er åpen for de fleste alternativer, så da er det vel håp for alle... :wink:

Skrevet

Har ikke særlig lesbiske tendenser for å si det sånn, så det har jeg aldri tenkt over. Ikke vet jeg om noen kjendis heller.

Synes forsåvidt at Sandra Bullock er søt da, men ikke at jeg kunne gått til sengs med henne.

Skrevet

Nå er ikke jeg heller lesbisk, men jeg kan tiltrekkes av kvinner. Britney Spears er søt :wink:

Skrevet

Hun er jo lesbisk, så det kan da ikke være noen utfording....????

Var det noen som sa at det måtte være en utfordring også? :-?

Jeg vil jo såklart også ha Angelina Jolie, men tenkte jeg skulle prøve å skille meg ut da... :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...