Gå til innhold

Hvis du var lesbisk...

Fremhevede innlegg

Skrevet

hvem ville du da likt?

Selv får jeg bi-tendenser ved tanke på Angelina Jolie, mens Spidey liker Milla whatshername.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja jeg er spidey og liker Milla Jovovich tror jeg hun heter :D

Skrevet

Angelina Jolie, Juliette Lewis, Christina Ricci og Thora Birch.

Skrevet
Angelina Jolie' date=' Juliette Lewis, Christina Ricci og Thora Birch.[/quote']

Christina Ricci, ja!

Skrevet

1) Angelina Jolie

2) Gisele Bundchen (eller hvordan det nå skrives)

3) Kate Moss

4) Christina Ricci

:sjarmor:

Skrevet

ja seff christina ricci!!

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg er ekstremt anti-lesbisk av meg. Får "æsj-tanker" av tanken på å ha sex med et annet kvinnfolk f.eks :kvalm:

Men Angelina Jolie er definitivt den peneste kvinnen som finnes! (så hvis det var slik at jeg var lesbisk hadde jeg valgt henne)

Skrevet
Jeg er ekstremt anti-lesbisk av meg. Får "æsj-tanker" av tanken på å ha sex med et annet kvinnfolk f.eks :kvalm:

Men Angelina Jolie er definitivt den peneste kvinnen som finnes! (så hvis det var slik at jeg var lesbisk hadde jeg valgt henne)

Enig.

Skrevet
Selv får jeg bi-tendenser ved tanke på Angelina Jolie.

Må nok stemme i på den der!!

Gjest Catwoman
Skrevet

Jeg har ingen som helst lesbiske tendenser, men hadde jeg hatt det hadde jeg nok valgt Kate Moss og Nicole Kidman,

Skrevet

Faktisk er det gjort en undersøkelse som viser at Angelina Jolie er den kvinnen flest hetrofile kvinner kunne tenke seg å ha sex med. og det ser jo ut som om det stemmer godt...

Jeg synes mange kjente kvinner er pene og sexy, men det er ikke noen jeg kunne tenke meg å ha sex med. Jeg tenker heller ikke på ha se med kjente menn. Jeg er så realistisk at jeg ikke kan se for meg hvordan det skulle skje. :oops:

Piglet

Skrevet

Da ville jeg hatt......Julia Roberts og Sandra Bullock...samtidig....med en flaske krem ....og noen isbiter...og....jaja never mind....been there done that.

Gjest LiseBise
Skrevet

Synes ikke Angelina Jolie er så populær - hun er stilig, jeg kunne kanskje tenke meg å VÆRE som henne, men ikke å ha sex med henne (og jeg HAR hatt sex med jenter, så jeg vet hva jeg snakker om :-))

Alicia Silverstone og Drew Barrymore derimot... Smmmmmmeeeeeelt....! :-D

Skrevet

Hver gang slike "avstemminger" kommer opp, så forbløffer det meg at det kun er utenlandske kvinner som foreslås....??

Herregud....vi menn, også de sydlandske, har forlengst funnet ut at nordiske kvinner er de mest vakre og sexy i hele verden...så jenter, dere blir nok ikke lesbiske på orntli, før dere har lyst på ei og anna norsk jente... :P

Skrevet

Jeg er ikke lesbisk, men tror det kunne vært veldig morsomt og hatt det gøy med Anne Cat Hærland :sjarmor: (vet ikke hvordan det staves, men dere skjønner sikkert hvem jeg mener) Jeg har flere navn på listen, men stopper der :sjarmor:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...