Gjest gjest1 Skrevet 16. august 2004 #1 Skrevet 16. august 2004 hvem ville du da likt? Selv får jeg bi-tendenser ved tanke på Angelina Jolie, mens Spidey liker Milla whatshername.
Gjest gjest1 Skrevet 16. august 2004 #2 Skrevet 16. august 2004 Ja jeg er spidey og liker Milla Jovovich tror jeg hun heter :D
Gjest Eir Skrevet 16. august 2004 #5 Skrevet 16. august 2004 Angelina Jolie, Juliette Lewis, Christina Ricci og Thora Birch.
SuperNova Skrevet 16. august 2004 #6 Skrevet 16. august 2004 Angelina Jolie' date=' Juliette Lewis, Christina Ricci og Thora Birch.[/quote'] Christina Ricci, ja!
BENE Skrevet 16. august 2004 #7 Skrevet 16. august 2004 1) Angelina Jolie 2) Gisele Bundchen (eller hvordan det nå skrives) 3) Kate Moss 4) Christina Ricci
Gjest Anonymous Skrevet 16. august 2004 #10 Skrevet 16. august 2004 Jeg er ekstremt anti-lesbisk av meg. Får "æsj-tanker" av tanken på å ha sex med et annet kvinnfolk f.eks Men Angelina Jolie er definitivt den peneste kvinnen som finnes! (så hvis det var slik at jeg var lesbisk hadde jeg valgt henne)
Alterna Skrevet 16. august 2004 #11 Skrevet 16. august 2004 Jeg er ekstremt anti-lesbisk av meg. Får "æsj-tanker" av tanken på å ha sex med et annet kvinnfolk f.eks Men Angelina Jolie er definitivt den peneste kvinnen som finnes! (så hvis det var slik at jeg var lesbisk hadde jeg valgt henne) Enig.
Mossa Skrevet 16. august 2004 #12 Skrevet 16. august 2004 Selv får jeg bi-tendenser ved tanke på Angelina Jolie. Må nok stemme i på den der!!
Gjest Catwoman Skrevet 17. august 2004 #14 Skrevet 17. august 2004 Jeg har ingen som helst lesbiske tendenser, men hadde jeg hatt det hadde jeg nok valgt Kate Moss og Nicole Kidman,
Piglet Skrevet 17. august 2004 #15 Skrevet 17. august 2004 Faktisk er det gjort en undersøkelse som viser at Angelina Jolie er den kvinnen flest hetrofile kvinner kunne tenke seg å ha sex med. og det ser jo ut som om det stemmer godt... Jeg synes mange kjente kvinner er pene og sexy, men det er ikke noen jeg kunne tenke meg å ha sex med. Jeg tenker heller ikke på ha se med kjente menn. Jeg er så realistisk at jeg ikke kan se for meg hvordan det skulle skje. :oops: Piglet
Serpico Skrevet 17. august 2004 #16 Skrevet 17. august 2004 Da ville jeg hatt......Julia Roberts og Sandra Bullock...samtidig....med en flaske krem ....og noen isbiter...og....jaja never mind....been there done that.
Gjest LiseBise Skrevet 17. august 2004 #17 Skrevet 17. august 2004 Synes ikke Angelina Jolie er så populær - hun er stilig, jeg kunne kanskje tenke meg å VÆRE som henne, men ikke å ha sex med henne (og jeg HAR hatt sex med jenter, så jeg vet hva jeg snakker om :-)) Alicia Silverstone og Drew Barrymore derimot... Smmmmmmeeeeeelt....! :-D
Sandman Skrevet 17. august 2004 #18 Skrevet 17. august 2004 Hver gang slike "avstemminger" kommer opp, så forbløffer det meg at det kun er utenlandske kvinner som foreslås....?? Herregud....vi menn, også de sydlandske, har forlengst funnet ut at nordiske kvinner er de mest vakre og sexy i hele verden...så jenter, dere blir nok ikke lesbiske på orntli, før dere har lyst på ei og anna norsk jente...
dreamy Skrevet 17. august 2004 #20 Skrevet 17. august 2004 Jeg er ikke lesbisk, men tror det kunne vært veldig morsomt og hatt det gøy med Anne Cat Hærland (vet ikke hvordan det staves, men dere skjønner sikkert hvem jeg mener) Jeg har flere navn på listen, men stopper der
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå