Gå til innhold

Hvor mye klarer denne kroppen å gå ned i vekt?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Min kropp, 160 cm og 61 kg tung,

jeg jogger 1 time annenhver dag + lette mage -og lår/rumpe øvelser.

Likevel har jeg de siste 3 årene hatt en stabil vekt mellom 59-60-61 kg.

Jeg sliter med å gå ned mer i vekt, fordi jeg trives med denne late livsstilen!

Jeg ønsker å virkelig ta et tak, og da virker det som om kaloritelling er det som må til. Jeg tastet inn målene mine i Lifesum-appen og der står det at jeg skal spise rundt 1500 kcal om dagen, og det synes jeg høres lite ut?

Hvor mye kcal om dagen skal jeg spise dersom jeg ønsker å gå ned til 56 kg innen juli eller august?

Setter stor pris på alle svar!

Anonymous poster hash: 8ed81...b6c
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 161 cm, og veier for tiden ca 57-59 kg. Skal ned til 55 og holde meg der. Det handler egentlig ikke om vekta, men for å få magen flat, må jeg ned dit.

Lifesum sier også at jeg må spise rundt 1500 kcal for å nå målet :)

Anonymous poster hash: bf4e1...d40

Gjest rådyr
Skrevet

1500 kcal er ikke veldig lite. Bare sørg for at disse kaloriene inneholder det kroppen trenger. Kutt ut sukker, pasta, ris og andre "tomme" kalorier, så er mye gjort.

Gjest Runforit
Skrevet

Min kropp, 160 cm og 61 kg tung,jeg jogger 1 time annenhver dag + lette mage -og lår/rumpe øvelser. Likevel har jeg de siste 3 årene hatt en stabil vekt mellom 59-60-61 kg.Jeg sliter med å gå ned mer i vekt, fordi jeg trives med denne late livsstilen! Jeg ønsker å virkelig ta et tak, og da virker det som om kaloritelling er det som må til. Jeg tastet inn målene mine i Lifesum-appen og der står det at jeg skal spise rundt 1500 kcal om dagen, og det synes jeg høres lite ut? Hvor mye kcal om dagen skal jeg spise dersom jeg ønsker å gå ned til 56 kg innen juli eller august? Setter stor pris på alle svar! Anonymous poster hash: 8ed81...b6c

Om du legger deg på 1500-1600 kcal de dagene du har treningsfri og 2000 kcal de dagene du jogger 1 time så vil du gå ned i fettprosent. Vekta er ikke så nøye, så lenge du du blir mer fit og stram i fisken(?)

Skrevet

Hvorfor bestemmer dere et bestemt antall kg og begynner på diett?

Må det være et tall som ser pent ut?

Er 57 mindre lekkert enn 58?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...