Gå til innhold

positiv el test og svak gravidtetstest, uten symptomer.. hva skjer? Livmorsbetennelse.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg går på doxylin for jeg fikk vite av en gynekolog at livmoren min så irritert ut og at den blødde lett og da fikk jeg de pillene mot infeksjon. Jeg regner med at det betyr betennelse?

Uansett så er jeg LIVREDD for veien videre nå. jeg har så lyst på barn og mistet to ganger på to år og ikke klart bli gravid igjen etter forrige SA og jeg har ikke barn og jeg har helt panikk.

Jeg går sjeldent til lege og dro dit nå etter en smertefull menstruasjon, og nå er jeg så redd for at jeg kan ha blitt steril eller at jeg har fått livmorhalskreft eller noe sånt noe..

Skal til sjekk på mandag igjen med innvendig ultralyd, gruer meg så innmari til svaret. Får jeg vite at jeg ikke kan få barn så blir jeg helt knust! :(

jeg tok en el test og en gravidtest igår bare for moro skyld (billig strimmel) og til min overraskelse så ble begge positive! el testen var positiv og gravidtesten var svak men en svak klar rosa strek... så tok jeg en gravidtest til og den var negativ..

Har ingen gravidsymptomer.

Var det bare en feilprodusert strimmel? Aldri fått en så klar rosa falsk positiv gravid test før og jeg var sikker på at nå har hele livmoren min blitt herpa så nå løper alle hormoner og alt løpsk. Og jeg var og er også redd for at det kanskje kan tyde på at noe er alvorlig galt..

Hjelp, jeg er så bekymret :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eltester slår positivt ut ved graviditet, så mest sannsynlig er du gravid.

Skrevet

kanskje det endelig bare har klikka for meg :vetikke:

Den andre gravidstrimmel ble negativ. Tror det er noe rart med farge elementene i strimmeltester noen ganger. Men jeg kjenner meg ikke gravid og har ingen symptomer på det. Har mer el symptomer enn noe annet....

forrige gravidtet hadde jeg murringer i en voksende livmor og veldig ømme bryster, nå kjenner jeg kun el symptomer..

jeg får ta en strimmel til nå og se.... kommer tilbake med resultatet.

Skrevet

den gravidstrimmelen var negativ... som forventa..

AnonymBruker
Skrevet

kanskje det endelig bare har klikka for meg :vetikke:

Den andre gravidstrimmel ble negativ. Tror det er noe rart med farge elementene i strimmeltester noen ganger. Men jeg kjenner meg ikke gravid og har ingen symptomer på det. Har mer el symptomer enn noe annet....

forrige gravidtet hadde jeg murringer i en voksende livmor og veldig ømme bryster, nå kjenner jeg kun el symptomer..

jeg får ta en strimmel til nå og se.... kommer tilbake med resultatet.

Hvis testene er veldig svake og veksler mellom negativ og poitiv så er det jo gjerne pga tidlig graviditet, og da er det heller ikke vanlig med noe særlig av symptomer.

Hvor er du i syklus da(hvis du har oversikt over det?)

Anonymous poster hash: 29f0f...e68

Skrevet

jeg er sånn cirka på dag 22 i syklus og har uregelmessige menstruasjoner attpåtil så jeg vet aldri når.. Det er vel heller ikke et godt tegn...

og spotter 2-3 dager før menstruasjon.. så da regner jeg fra dag en med spotting jeg.

Skrevet

jeg er sånn cirka på dag 22 i syklus og har uregelmessige menstruasjoner attpåtil så jeg vet aldri når.. Det er vel heller ikke et godt tegn...

og spotter 2-3 dager før menstruasjon.. så da regner jeg fra dag en med spotting jeg.

Du skal alltid rekne fra første dag med frisk blødning hr både gynokolog og jordmor sagt til meg☺

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...