Auri Skrevet 13. mars 2015 #1 Skrevet 13. mars 2015 Jeg har veldig vanselige øyne å sminke; hengende, kjipe øyelokk som ikke lett vil samarbeide. Og jeg sliter mest med matte øyeskygger. Alle jeg har prøvd det siste året bare striper seg og blir ujevne, med unntak av en som fulgte med i en W7 palett jeg kjøpte (en Urban Decay dupe), den er helt fantastisk. Blendes av seg selv omtrent. Nydelig. Så. Jeg trenger tips til gode matte skygger i nøytrale farger. Gjerne en hel palett! Jeg har tidligere prøvd Gosh, Dior, Kicks, Coastal Scents, Chanel og Helena Rubenstein, og ikke vært veldig fornøyd med noen av de.
QueenAwesome Skrevet 13. mars 2015 #2 Skrevet 13. mars 2015 Hva med Urban Decay naked basics? Både 1 og 2 har veldig nøytrale farger, men personlig syntes jeg nr. 2 har penere blendingfarger, da spekteret ikke er like bredt som i nr. 1, hvor det går fra hvitt til sort. I nr. 2 er det mer brunt. Alle fargene i både 1 og 2 er matte
vimsefrøken Skrevet 13. mars 2015 #3 Skrevet 13. mars 2015 Da syns jeg absolutt du skal prøve Urban Decay sine øyeskygger. Absolutt de beste jeg har prøvd frem til nå, og blender seg flott. De har mange matte farger å velge mellom, og også paletter med mange matte farger.
Bubab Skrevet 13. mars 2015 #4 Skrevet 13. mars 2015 Har du prøvd å bruke en primer under skyggene? Det kan hjelpe hvis du har problemer med at skyggene er ujevne og striper seg. Jeg bruker ofte en palett med matte bruntoner fra Isadora som jeg er kjempefornøyd med :-)
Auri Skrevet 13. mars 2015 Forfatter #5 Skrevet 13. mars 2015 Jepp jeg har Mac paint pot, fantastisk sak. Isadora har jeg dårlig erfaring med shimmer-skygger, så har litt vanskelig for å se for meg at de matte er bedre Skal sjekke ut Urban Decay sine matte paletter, takk for tipset frøkner
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2015 #6 Skrevet 13. mars 2015 Jeg synd de matte fra Smashbox full exposure er gode, sleek makeup har også gode matte øyeskygger, de er i tillegg ganske rimelige. Har du prøvd å legge en helt lys matt skygge over hele øyelokket før du går inn med mørkere farger? Jeg syns ofte det hjelper. Anonymous poster hash: ce035...8b1
Auri Skrevet 13. mars 2015 Forfatter #7 Skrevet 13. mars 2015 Ah, Smashbox har jeg også prøvd når jeg tenker meg om, den var ok, men fortsatt relativt vanskelig å jobbe med sammenlignet med W7 skyggen. Nå var begge fargene jeg prøvde veldig mørke da, fikk en palett til jul, mørk lilla og sort var matt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå