AnonymBruker Skrevet 13. mars 2015 #1 Skrevet 13. mars 2015 to en test i går morres. skulle kaste noe i stad i søppla på badet og der lå den testen,men da så jeg en strek på begge de to rutene. kan det være at jeg er gravid da tro? tok en test nå,men den var ikke positiv.men nå er det jo kvelden. så kan vel ha litt med saken og gjøre. Anonymous poster hash: 7822d...f89
Gjest Wei Wei Skrevet 13. mars 2015 #2 Skrevet 13. mars 2015 Kan være du er gravid. Samtidig sies det at man ikke skal lese av tester etter fristen. Ta en ny en for å være sikker.
Tibbie Skrevet 13. mars 2015 #3 Skrevet 13. mars 2015 På alle testene står det at man aldri skal lese en graviditetstest etter 30 minutter (eller hva det er), for at den da kan ha blitt unøyaktig. Sier ikke at du ikke er gravid, men at sannsynligheten for at den viser feil er stor. Ta heller en ny med morgentisset i morgen
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2015 #4 Skrevet 13. mars 2015 to en test i går morres. skulle kaste noe i stad i søppla på badet og der lå den testen,men da så jeg en strek på begge de to rutene. kan det være at jeg er gravid da tro? tok en test nå,men den var ikke positiv.men nå er det jo kvelden. så kan vel ha litt med saken og gjøre.Anonymous poster hash: 7822d...f89 Hvor mage dpo? Har hatt sånne en gang jeg og.. Var en "kjemisk" graviditet.. De ble aldri Sterkere.. Og mens kom 3/4 dager for sent. Om den blir sterkere så stiger hcg prøv på nytt om 3 dager Anonymous poster hash: b0c88...305
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå