AnonymBruker Skrevet 13. mars 2015 #1 Skrevet 13. mars 2015 Jeg trenger en god fuktighetskrem, men sliter veldig med å finne den riktige. Jeg har en tørr hudtype, men jeg tror jeg er fuktfattig også. Jeg er sensitiv på den måten at jeg lett kan reagere med rødhet og nupper i ansiktet. Håper virkelig noen har noen anbefalinger! Takker for svar :) Anonymous poster hash: b278f...dd5
petrine91 Skrevet 16. mars 2015 #2 Skrevet 16. mars 2015 Jeg har også ganske sensitiv hud og sliter med tørr hud i ansiktet på vinteren. Har prøvd mye forskjellig, men den jeg bruker nå som jeg er mest fornøyd med er en billig krem jeg kjøpte på Vita faktisk men den fungerer veldig fint på meg! Kan brukes både morgen og kveld sa hun i butikken. http://www.vita.no/hudpleie/dagkremer/nordic-essentials-moisture-match-dry-skin
Gjest Ravna Skrevet 16. mars 2015 #3 Skrevet 16. mars 2015 (endret) . Endret 18. januar 2018 av Ravna
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2015 #4 Skrevet 16. mars 2015 Jeg er veldig fornøyd med Benton Snail Bee High Content Steam Cream. Den er ganske fet, så jeg kan kun bruke den av og til når huden min er ekstra tørr, men den pleier og gir masse fuktighet. Anonymous poster hash: eb8f0...fbb
Mrst Skrevet 16. mars 2015 #5 Skrevet 16. mars 2015 Jeg er veldig fornøyd med Benton Snail Bee High Content Steam Cream. Den er ganske fet, så jeg kan kun bruke den av og til når huden min er ekstra tørr, men den pleier og gir masse fuktighet. Anonymous poster hash: eb8f0...fbb Hvor kjøper du den?
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2015 #6 Skrevet 17. mars 2015 A-derma?Anonymous poster hash: d28c1...d56
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2015 #7 Skrevet 17. mars 2015 Hvor kjøper du den? Jeg kjøper den på eBay. Så lenge selgeren sender fra Sør-Korea og har 98% eller bedre feedback så er det ikke noe fare for å få falskt produkt. Den kan også kjøpes på testerkorea.com eller roseroseshop.com Anonymous poster hash: eb8f0...fbb
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2015 #8 Skrevet 17. mars 2015 Jeg kjøper den på eBay. Så lenge selgeren sender fra Sør-Korea og har 98% eller bedre feedback så er det ikke noe fare for å få falskt produkt. Den kan også kjøpes på testerkorea.com eller roseroseshop.com Anonymous poster hash: eb8f0...fbb Er kremen "fet" som i kan-brukes-som-ansiktsmaske-fet eller er den mer som en dagkrem? (Håper på "ansiktsmaske"...). Eventuelt nattkrem? Anonymous poster hash: 7cd38...852
Gjest Clavel Skrevet 17. mars 2015 #9 Skrevet 17. mars 2015 http://www.nivea.no/Products/Face-Care/Essentials-All-Skin-Types/Essentials-Dry-to-Sensitive-Skin/nourishing-day-care-tube Jeg er fornøyd med denne, har selv tørr, sensitiv hud i ansiktet. Den gir huden nok fuktighet, samtidig som den ikke føles fet eller klissete
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå