Gå til innhold

God fuktighetskrem til tørr, fuktfattig og sensitiv hud

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg trenger en god fuktighetskrem, men sliter veldig med å finne den riktige. Jeg har en tørr hudtype, men jeg tror jeg er fuktfattig også. Jeg er sensitiv på den måten at jeg lett kan reagere med rødhet og nupper i ansiktet. Håper virkelig noen har noen anbefalinger! Takker for svar :) :)

Anonymous poster hash: b278f...dd5
Videoannonse
Annonse
Gjest Ravna
Skrevet (endret)

.

Endret av Ravna
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med Benton Snail Bee High Content Steam Cream. Den er ganske fet, så jeg kan kun bruke den av og til når huden min er ekstra tørr, men den pleier og gir masse fuktighet.

Anonymous poster hash: eb8f0...fbb
Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med Benton Snail Bee High Content Steam Cream. Den er ganske fet, så jeg kan kun bruke den av og til når huden min er ekstra tørr, men den pleier og gir masse fuktighet. Anonymous poster hash: eb8f0...fbb

Hvor kjøper du den?

AnonymBruker
Skrevet

A-derma?

Anonymous poster hash: d28c1...d56

AnonymBruker
Skrevet

Hvor kjøper du den?

Jeg kjøper den på eBay. Så lenge selgeren sender fra Sør-Korea og har 98% eller bedre feedback så er det ikke noe fare for å få falskt produkt. Den kan også kjøpes på testerkorea.com eller roseroseshop.com :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjøper den på eBay. Så lenge selgeren sender fra Sør-Korea og har 98% eller bedre feedback så er det ikke noe fare for å få falskt produkt. Den kan også kjøpes på testerkorea.com eller roseroseshop.com :)

Er kremen "fet" som i kan-brukes-som-ansiktsmaske-fet eller er den mer som en dagkrem? (Håper på "ansiktsmaske"...). Eventuelt nattkrem?

Anonymous poster hash: 7cd38...852

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...