Gå til innhold

Høye damer er kjempefine

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Liker faktisk ganske høye damer. Synes de veldig sjarmerende på en eller annen måte. Men kanskje ikke så mange høye damer som ville vært sammen med en litt lavere mann?

Anonymous poster hash: 688fa...f10
  • Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er masse diskriminering på datingmarkedet. Rase, høyde, symmetri, hudproblemer, alt som er utenfor "boksen" kan trekke ned dine sjanser. Det betyr ikke at det ikke går an å finne:) Du må kanskje bare prøve litt hardere.

AnonymBruker
Skrevet

Det er masse diskriminering på datingmarkedet. Rase, høyde, symmetri, hudproblemer, alt som er utenfor "boksen" kan trekke ned dine sjanser. Det betyr ikke at det ikke går an å finne:) Du må kanskje bare prøve litt hardere.

Du har helt rett. Det er på en måte mye som skal "klaffe" rent fysisk, om en dame vil gå god for deg. Har prøvd å lete en god stund, men finner liksom ikke min der ute. Enten er du for lav, for feit, for tynn, for stygg, for fattig, for dårlig jobb, for umorsom, for nerdete, for mange kviser eller "feil" rasemessig utseende. Mange damer virker så utrolig bastante på slike områder, og virker ikke til å verdsette personlige egenskaper.

Jeg personlig liker mange typer damer, og de høye er absolutt noen jeg liker godt. Hvilket land spiller ikke en veldig stor rolle, siden det er mange bra damer der ute, uavhengig av etnisk bakgrunn. Takk for oppmuntringen i hvertfall :).

Skrevet

Liker faktisk ganske høye damer. Synes de veldig sjarmerende på en eller annen måte. Men kanskje ikke så mange høye damer som ville vært sammen med en litt lavere mann?

Som høy kvinne (183 cm + ganske ofte høyhælte sko) blir jeg fortsatt forbauset når jeg indirekte eller direkte blir fortalt at høyden min er et problem for menn. Men, jeg aksepterer det. For jeg er skrudd sammen slik at jeg trives best med menn som er maksimalt like høye som meg selv. Helst litt lavere. Med brede skuldre. Digg. Var sammen med en i mange år, han var rundt 170 cm. Kanskje 172 på en god dag.

En mann er for lav for meg hvis han synes jeg er for høy. Fikk beskjed fra en jeg likte om at jeg ble altfor høy for ham når jeg tok på meg støvlettene. Det sved, men greit å vite. Og greit å vite at han var (er) blottet for sosiale antenner.

Skrevet

HEI! :D Endelig noen som skriver noe de Liker i motsetning til alt folk ikke liker. Du skal få et "poeng" for den Ha en strålende helg :D

Tipper du finner drømmedama en dag! ;)

AnonymBruker
Skrevet

HEI! :D Endelig noen som skriver noe de Liker i motsetning til alt folk ikke liker. Du skal få et "poeng" for den Ha en strålende helg :D

Tipper du finner drømmedama en dag! ;)

Takk for den. Har hatt lyst til å skrive noe jeg liker, men litt engstelig for å bli trampet ned av sure mennesker. Håper også jeg finner dama jeg søker en dag. God helg til deg også. :)

Skrevet

Nå er ikke jeg superhøy, men høyere enn de fleste venninnene mine (175). Tenker at jeg vil ha en mann som er høyere enn meg i utgangspunktet. Men så er det ikke høyden jeg faller for, så eksen var lavere enn meg, og han jeg er betatt av nå er lavere enn meg.

Skrevet

Enig med deg TS, men det er kanskje fordi jeg er veldig høy selv :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 176, mannen min er 170. Tror egentlig bare jeg har vært sammen med en mann før som var høyere enn meg, ellers har jeg vært pittelitt høyere. Liker ikke så stor høydeforskjeld, s heller litt lavere en mye høyere. Hadde jeg møtt en som kjemien stemte med hadde ikke noen høyde vært et problem:)

Anonymous poster hash: ee3e0...9a7
  • Liker 1
Skrevet

Jeg er 1.78-79 og er med en på rundt 1.77

Gjest Frank Slade
Skrevet

Jeg har faktisk hatt i bakhodet om jeg skal lage en tråd om dette, men nå slipper jeg.

Som en mann på 180, er det sjeldent jeg møter noen som er vesentlig høyere enn meg og selv liker jeg også at jenter er lavere enn meg, men nå og da møter jeg på noen høye kvinner som jeg synes er veldig attraktive.

Det som da som regel skjer er at jeg filtrer de vekk både fordi jeg selv liker at jenter er lavere enn meg, men mest av alt fordi jeg ANTAR at hun ikke er interessert i meg. Dette er en oppfatning som sitter ganske dypt, men som jeg gjerne er villig til å utfordre.

Datet en kvinne som var 1 cm høyere for et års tiden siden og for henne var høydeforskjellen et uttalt problem, så det var kanskje spikeren i kisten for min del den gang. Men jeg har en jente i kikkerten nå som er kanskje 1-2 cm høyere enn meg og har ikke tenkt å la det stoppe meg. Selvtilliten er litt for høy om dagen.

:)

Skrevet (endret)

Som høy kvinne (183 cm + ganske ofte høyhælte sko) blir jeg fortsatt forbauset når jeg indirekte eller direkte blir fortalt at høyden min er et problem for menn. Men, jeg aksepterer det. For jeg er skrudd sammen slik at jeg trives best med menn som er maksimalt like høye som meg selv. Helst litt lavere. Med brede skuldre. Digg. Var sammen med en i mange år, han var rundt 170 cm. Kanskje 172 på en god dag.

En mann er for lav for meg hvis han synes jeg er for høy. Fikk beskjed fra en jeg likte om at jeg ble altfor høy for ham når jeg tok på meg støvlettene. Det sved, men greit å vite. Og greit å vite at han var (er) blottet for sosiale antenner.

Godt å høre at det finnes muligheter for oss dverger ;)

Må trene mer skuldre ass!

Endret av Charmander
Skrevet (endret)

Endret av kjærligbåttur

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...