Alvea Skrevet 13. mars 2015 #1 Skrevet 13. mars 2015 Jeg er på utkikk etter en god balsam. Sliter av og til med litt kruser i håret og ønsker meg i grunnen litt mindre fall uten at håret ser fett ut. Noen som kan anbefale meg en balsam? Har 300 kr i gavekort hos Coverbrands så kunne egentlig tenkt meg å kjøpe balsamen derifra. Eller har noen andre uunværlige produkter jeg skal bruke de 300 kronene på? ;p
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2015 #2 Skrevet 13. mars 2015 Vel, du kan jo kjøpe ei flaske eplecidereddik til 30kr og heller unn deg noe annet Hell 2 ss eplecidereddik i 1 l kaldt vann og skyll håret med dette etter du har vasket det (med både sjampo og balsam). La det virke i 30 sek., og skyll ut. Det har samme effekt som balsam og øker effekten av balsamen du allerede har brukt Anonymous poster hash: 9f0fb...175
Alvea Skrevet 13. mars 2015 Forfatter #3 Skrevet 13. mars 2015 Vel, du kan jo kjøpe ei flaske eplecidereddik til 30kr og heller unn deg noe annet Hell 2 ss eplecidereddik i 1 l kaldt vann og skyll håret med dette etter du har vasket det (med både sjampo og balsam). La det virke i 30 sek., og skyll ut. Det har samme effekt som balsam og øker effekten av balsamen du allerede har brukt Anonymous poster hash: 9f0fb...175 Oii! Tror du det funker med hvitvinseddik også? ;p Og lukter ikke edikk ekkelt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå