Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Fikk denne nå. Plutselig el-slim, og jeg trodde el var for noen dager siden. Er det mulig den er rett rundt hjørnet?

Anonymous poster hash: 2ce9d...54a

post-37809-0-93738900-1426262199_thumb.j

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Crappy kvalitet på bildet, så prøver med et til :)post-37809-0-82905300-1426262537_thumb.j

Skrevet

Hadde der vært min, ville den blitt positiv i kveld/natt/morgen tidlig.

AnonymBruker
Skrevet

Kan disse bli falsk positive av andre årsaker enn eggløsning og graviditet?

Sist graviditet fikk jeg positiv el-test 10/11 dpo, var da gravid og fikk positiv g-test samme dag. Nå er jeg bare 4 dager over det jeg trodde var eggløsning da jeg hadde tilsvarende test for noen dager siden. I går var el-testen negativ og hadde bare skyggestrek. Men altså, jeg får bare hoppe til køys da, for å være sikker!

Skrevet

Du ville uansett ikke fått positiv eltest grunnet graviditet så tidlig, men jeg har ikke hørt om andre årsaker enn svangerskap og eggløsning for å få positive eltester.

Gjest Wei Wei
Skrevet

Jeg hadde forventet el innen 24-48 timer etter en slik test.

AnonymBruker
Skrevet

Ja, hvis du er frisk skal du vel ha det i morgen. Jeg med min PCOS får sånne resultater titt og ofte uten noe betydning.

Anonymous poster hash: 1b8e1...ef9
AnonymBruker
Skrevet

Hos meg også

Anonymous poster hash: 395c7...75a

AnonymBruker
Skrevet

Tok en ny nå, med urin som hadde vært i blæren i 3-3,5 timer. Det er vel kanskje ingen tvil om hva jeg bør gjøre i kveld?

post-37809-0-67060300-1426278028_thumb.j

Skrevet

Den er helt klart positiv. Så sex i kveld er innenfor. ;)

AnonymBruker
Skrevet

Den er helt klart positiv. Så sex i kveld er innenfor. ;)

Jeg tok en rask dusj mens testen "godgjorde" seg. Vil det kunne ha noe å si? Den ble liggende ca. 5-10 min før bildet ble tatt :)

AnonymBruker
Skrevet

Bare husk for fremtiden at det er bedre å også ha sex rett før testen blir positiv slik at spermier er allerede der og venter på egget komme ut. I dag passer også veldig fint.

El er om 12-36 timer fra nå, pluss egget lever i 12-24 timer til.

Anonymous poster hash: db892...887
Gjest Wei Wei
Skrevet

Jeg tok en rask dusj mens testen "godgjorde" seg. Vil det kunne ha noe å si? Den ble liggende ca. 5-10 min før bildet ble tatt :)

Nei, det spiller ingen rolle.

AnonymBruker
Skrevet

Bare husk for fremtiden at det er bedre å også ha sex rett før testen blir positiv slik at spermier er allerede der og venter på egget komme ut. I dag passer også veldig fint.El er om 12-36 timer fra nå, pluss egget lever i 12-24 timer til. Anonymous poster hash: db892...887

Hadde sex på onsdag, så forhåpentligvis ligger det noen luringer klare! Nå er han kommandert på kjøkkenet for å spise kvelds, deretter dusjen, så skal vi se om vi ikke får laget noen baby. Hadde MA i januar, så det er jo bare toppen at El er på vei nå :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...