AnonymBruker Skrevet 13. mars 2015 #1 Skrevet 13. mars 2015 ...poser fordi kremen kan bli for tung? Eller annet? (Jeg tenker da på en mild ansiktskrem uten parfyme som kan irritere øynene). Anonymous poster hash: a30d4...f29
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2015 #2 Skrevet 13. mars 2015 Jeg bruker ansiktskremen min under øynene, har aldri tenkt at det kan være så ille. Hvorfor er øyekremer mye bedre enn vanlige kremer for under øynene? Skjønner at huden der er tynn og skjør, men hvis man ikke bruker skikkelig fet ansiktskrem så ser jeg ikke problemet. Anonymous poster hash: bc8fa...e85 4
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2015 #3 Skrevet 13. mars 2015 haha! i min verden så er ansiktskremkrem, ansiktskrem :'D Anonymous poster hash: 89203...ab7 1
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2015 #4 Skrevet 13. mars 2015 Tung krem under øynene kan gi poser. Jeg angrer på at jeg brukte ansiktskrem under øya når jeg var yngre Nå bruker jeg bare kokosolje under øynene og det er for meg hundre ganger så mye bedre enn dyre (og for tunge) øyekremer jeg har brukt før. Anonymous poster hash: dfee6...91f
avida30 Skrevet 13. mars 2015 #5 Skrevet 13. mars 2015 Jeg får poser under øyenene om jeg bruker ansiktskremen min der, så må unngå det. Men posene går vekk etter noen dager men kan sikkert bli sånn permanent om man gjør det over lang tid
Professor Orm Skrevet 13. mars 2015 #6 Skrevet 13. mars 2015 Tant og fjas. Det verste som kan skje er at du har veldig tørr hud der og trenger en krem som er fetere. Men det er ikke så sannsynlig. 2
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2015 #7 Skrevet 22. mars 2015 Bruker ikke ansiktskrem i det hele tatt, bruker vanlig fuktighetskrem i ansiktet. Er i 30-årene og har ikke poser under øynene eller annen dårlig hud. Ikke rynker. Men har kanskje gode gener? Min mor ble nettopp 60 og har knapt rynker. Du dør iallfall ikke.Anonymous poster hash: f8aa9...2b1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå