SecretDiamondF Skrevet 13. mars 2015 #1 Skrevet 13. mars 2015 Nå begynner jeg å bli litt lei av den samme vanlige maten jeg lager i helgene. Har dere noen gode tips på hva man kan lage i helgen? Noe skikkelig kos :D
Gjest Ennasus Skrevet 13. mars 2015 #3 Skrevet 13. mars 2015 (Det første jeg tenker er at du ikke vil ha forslag som lasagne, biff, taco og pizza? ) Hva med blåskjellsuppe, moules frites, bacalao, rakfisk, chili con carne, nudelsuppe, wok, vårruller, kamskjell, reker og loff, krabbeklr/hummer/kongekrabbe/kreps..
SecretDiamondF Skrevet 13. mars 2015 Forfatter #4 Skrevet 13. mars 2015 (Det første jeg tenker er at du ikke vil ha forslag som lasagne, biff, taco og pizza? ) Hva med blåskjellsuppe, moules frites, bacalao, rakfisk, chili con carne, nudelsuppe, wok, vårruller, kamskjell, reker og loff, krabbeklr/hummer/kongekrabbe/kreps.. Hihi fantastisk.. Tusen takk for mattips Du tippa så rett som om du visste hva jeg spiser mest av.. Ah wok og kamskjell var altså en stor favoritt, selv om jeg ikke har smakt kamskjell før hehehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå