bippo Skrevet 15. mars 2015 #21 Skrevet 15. mars 2015 (endret) Positivt: Det er mange hyggelige mennesker her, og det er koselig å bli kjent med folk og snakke med folk som har like interesser. Også fint at man kan spørre om hva som helst, uansett hvor pinlig, som anonym. Negativt: Folk har ekstremt lav terskel for å kritisere hverandre, og det er et par damer her som er veldig gode til å vise at kvinner er kvinner verst. Og det er utrolig stusselig. Folk får liksom ikke lov til å vise seg frem mer enn andre, for da er de oppmerksomhetssyke og bør jekkes ned kraftig. Endret 15. mars 2015 av bippo 1
Brunhilde Skrevet 15. mars 2015 #22 Skrevet 15. mars 2015 Det er godt, selv om du tar feil. Ja, du hadde vel likt om jeg gjorde. Jeg lurer på hva som får deg til å gå så i forsvar? Føler du deg en aldri så liten smule truffet? 2
WubWub Skrevet 15. mars 2015 #23 Skrevet 15. mars 2015 Ja, du hadde vel likt om jeg gjorde. Jeg lurer på hva som får deg til å gå så i forsvar? Føler du deg en aldri så liten smule truffet? For meg ser det ikke ut som om han er i noe forsvar, tvert imot prøver han åpne øyne dine for nyanser. Kritikk av religion er ikke det samme som hets. Kristendommen har blitt kritisert i århundrer og som konsekvens har den religionen vært gjennom reformer og holdningsendringer for å holde tritt med samfunnets mer humanistiske , tolerante og inkluderende retning. Om noen kritiserer kvinneundertrykking i Islam så handler ikke det om hets, det handler om sunn fornuft. Utdaterte gammeldagse holdninger er noe som bør aktivt bli kritisert slik at det legges press på forandring slik at menneskeheten kan utvikle seg i en mer positiv og human retning. 2
Brunhilde Skrevet 15. mars 2015 #24 Skrevet 15. mars 2015 For meg ser det ikke ut som om han er i noe forsvar, tvert imot prøver han åpne øyne dine for nyanser. ... Det han ikke ser ut til å forstå er at jeg ikke snakket om ham. Det at man er uenig betyr ikke at motparten tar feil, det betyr bare at man er uenig.
Gothminister Skrevet 15. mars 2015 #25 Skrevet 15. mars 2015 Ja, du hadde vel likt om jeg gjorde. Jeg lurer på hva som får deg til å gå så i forsvar? Føler du deg en aldri så liten smule truffet? Truffet av din vakkerhet. Nei jeg er bare uenig med deg. Det er ikke hets av innvandrere eller muslimer her. Det er motstand mot islam og det er flott. Skulle bare mangle på et kvinneforum, vi vet alle islam syn på kvinner. Der er dere ikke mye verdt, selv blant moderate. 1
Gjest Nosoul Skrevet 15. mars 2015 #26 Skrevet 15. mars 2015 Positivt: jeg har blitt kjent med mange herlige mennesker her inne. Og jeg har funnet meg en veldig god støttespiller som alltid lytter. Man får også fort svar på ting man lurer på, og det hjelper alltid å stikke innom KG hvis man har en dag man føler seg litt ensom/trist.Negativt: Det er avhengighetsskapende! (neidaaa...joda )Og AB'ere som bevisst benytter seg av AB for å hakke på andre. Det syns jeg er en uting rett og slett. Uansett hvilket underforum det er snakk om.
MajorasMaske Skrevet 15. mars 2015 #27 Skrevet 15. mars 2015 Kg har sin egen lille sjarm. Forumet er verken for stort eller for lite og det har et veldig clean og ryddig utseende. Dessuten har forumet veldig mange hærlige personligheter og det å lese enkelte innlegg fra noen av dem er ren underholdning. Det negative med Kg er den minoriteten med folk som bare er her inne for å spre ugang og mannehat. De er her for å sabotere tråder og ødelegge for alle oss andre. AB funksjonen misbrukes til de grader av disse folkene og jeg mener selv at AB brukes mer til vondt enn godt og burde vært fjernet.
Batteri Skrevet 15. mars 2015 #28 Skrevet 15. mars 2015 Det er ikke hets av innvandrere eller muslimer her. Hva med tråden som omhandler "pakkiser"? Brunhilde har fullstendig rett, og jeg foreslår at du, Goth, åpner dine snevre øyne en smule mer. 2
Gothminister Skrevet 15. mars 2015 #29 Skrevet 15. mars 2015 Hva med tråden som omhandler "pakkiser"? Brunhilde har fullstendig rett, og jeg foreslår at du, Goth, åpner dine snevre øyne en smule mer. Ja hva med den? Den beskriver en situasjon noen har opplevd med berikelsen. Eller vi skal vel ikke snakke om hva som virkelig skjer der ute.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå