Gå til innhold

Flash Tattos - Hot or Not?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Flash Tattos er altså midlertidige tatoveringer som du kan fjerne når som helst. :D Jeg personlig er helt vill etter Flash tattoos, og synes det er superhot.. Hva synes du? :D

Legger ved bilde slik at dere som ikke vet hva det er, får et inntrykk av det nå :)

post-87076-0-58052100-1426256480_thumb.j

Endret av SecretDiamondF
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

:D :D :D

Anonymous poster hash: bb132...981
Skrevet

Jeg er ikke noe fan.

AnonymBruker
Skrevet

Det fulgte ofte leketaoveringer med donaldblad på åttiallet, og nå får man midlertidige tatoveringer i Elias-chipsposen.

Hadde jeg sett voksne med liksomtatoveringer, uansett motiv, ville jeg neppe ment det var særlig hot, men heller en smul barnslig. Men hver sin smak.

Anonymous poster hash: f256a...92e
  • Liker 5
Skrevet

Har ikke sans for det nå om vinteren, men synes de er skikkelig fine med sommerklær og sol.

• Liker 1
Skrevet

Har ikke sans for det nå om vinteren, men synes de er skikkelig fine med sommerklær og sol.

Helt enig med deg i at de er nyydelige i sommersolen med sommerklær på.. Nå fikk jeg skikkelig lengsel etter sol og sommer :D

Skrevet

Helt enig med deg i at de er nyydelige i sommersolen med sommerklær på.. Nå fikk jeg skikkelig lengsel etter sol og sommer :D

Kommer definitivt til å skaffe meg noen når den tid kommer :rolleyes:

Skrevet

Kommer definitivt til å skaffe meg noen når den tid kommer :rolleyes:

Jaa, bling opp gatene :D

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Alle utenom den på magen var fine, den var skikkelig teit.

Anonymous poster hash: b1bc1...ba0
  • Liker 1
Skrevet

Alle utenom den på magen var fine, den var skikkelig teit.

Anonymous poster hash: b1bc1...ba0

Hehe ja det er smak og behag :D

AnonymBruker
Skrevet

Det fulgte ofte leketaoveringer med donaldblad på åttiallet, og nå får man midlertidige tatoveringer i Elias-chipsposen.

Hadde jeg sett voksne med liksomtatoveringer, uansett motiv, ville jeg neppe ment det var særlig hot, men heller en smul barnslig. Men hver sin smak.

Har du sett de man kan få kjøpt i dag? Er ikke mye likt leketatoveringene fra 80-tallet.

Her f.eks. http://www.myjouels.no/

Anonymous poster hash: 75a37...0a3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har du sett de man kan få kjøpt i dag? Er ikke mye likt leketatoveringene fra 80-tallet.

Her f.eks. http://www.myjouels.no/

Anonymous poster hash: 75a37...0a3

Jeg presiserte at jeg synes de er barnslige uansett motiv. Ja,har sett dem, liker dem ikke.

Skrevet

Takk for ærlig svar. Hver sin smak ja :)

Skrevet

Sånn får ungene i donald og slike blader.

• Liker 1
Skrevet

Flash Tattos er altså midlertidige tatoveringer som du kan fjerne når som helst. :D Jeg personlig er helt vill etter Flash tattoos, og synes det er superhot.. Hva synes du? :D

Legger ved bilde slik at dere som ikke vet hva det er, får et inntrykk av det nå :)

attachicon.gifFT.jpg

De som var gullfarget var fine,passer til sommerbrun hud :)

Skrevet

Sånn får ungene i donald og slike blader.

Jeg visste ikke at det fantes flashy tattoos i donald ;) Godt å ha det lille barnet i seg ;)

Skrevet

De som var gullfarget var fine,passer til sommerbrun hud :)

Jaa, de er superfine og flasher så flott i sola :)

Skrevet

:danse:

AnonymBruker
Skrevet

Nja ser tacky ut på de fleste. Men er du en ekte hippie som lever i sola på en eller annen sydlandsk øy, så kan det være fin. Men som sagt så må man være ekte hippie.

Anonymous poster hash: f1110...5d6
AnonymBruker
Skrevet

Foretrekker tyggis tatoveringer.

Anonymous poster hash: 1ab6b...f8a
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...