Gå til innhold

Er det unormalt?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det unormalt å være 23 år og aldri ha vært i et seriøst forhold?

Jeg har jo datet litt og sånn. Men vet ikke hvordan det er å ha en kjæreste.

Er nesten litt redd for at jeg har låst meg fast som singel, og ikke skal klare å åpne meg nok opp til å ha et forhold.

Anonymous poster hash: c00ac...f99

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Neida, det er ikke unormalt. :)

Dessuten er forhold ganske "Hypet" opp.

Snakket akkurat med ei venninne der hun fortalte at hun hadde følt seg så rar og annerledes ettersom hun aldri hadde vært i et forhold.

Nå havnet hun plutselig i et forhold, og da sa hun: "Jeg skjønner det liksom ikke helt, for det er jo ikke som om alt er annerledes nå. Det er jo bare et forhold." Hun hadde trodd at overgangen fra singeltilværelsen til forhold skulle være som om alt var nytt. Men det er jo egentlig bare at man tilbringer mye tid med en person man liker.

Når du finner en person som er riktig for deg, så kommer det til å gå av seg selv. Plutselig er du i et forhold uten å egentlig vite hva du har gjort eller hvordan du havnet der :)

Så du trenger ikke å stresse med det, kos deg heller som singel så lenge det varer :)

AnonymBruker
Skrevet

Nei. Selv om samfunnet proklamerer at seriemonogami er fortrekkbart, så forårsaker det ofte mer skade enn glede. Dvs. alt som ikke er permanent er midlertidig og etter brudd etter brudd blir de aller fleste mer bitre enn vise.

Du kan opparbeide deg verdifull erfaring bare ved å date og bli kjent med menn og hva du liker. Om du en dag vil gifte deg, er du enda ung. Det er langt bedre å treffe sin livspartner når man er 26 eller 27. Forholdene folk har på din alder varer sjelden uansett.

Anonymous poster hash: 2e9ad...5f1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...