Gå til innhold

Dating - noen spørsmål fra uerfaren jente :P

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har nettopp blitt singel, endelig kommet meg ut av et forhold som var veldig usunt for meg.. Har derfor et par spørsmål;

Jeg møtte en gutt i går, vi tok en kaffe i sola og koste oss. Han kjørte meg hjem etterpå, og forventet nok å bli med inn til meg, men jeg fortalte at det passer bedre en annen dag ettersom leiligheten så jævlig ut og at jeg ikke var helt forberedt på det.

Vi sendte litt meldinger i går kveld og snaps, og han ville gjerne møte meg på lørdag. Jeg kan ikke i helgen så vi ble enig om mandag. Han er en fyr jeg har visst om lenge, og han har ikke vært i et fast forhold på lenge så med andre ord er han litt mer dreven i dette date-greiene enn meg.. :-P

Når er det vanlig å ha sex? Etter hvor mange dates liksom...

Hvor ofte møtes man?

Hvor går grensen på at man tekser / sender snaps på en hyggelig måte, og når blir det masete?

Og sist, hva er dine tre beste datingtips?

Takk for alle snar :-D

Anonymous poster hash: 20823...690
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

- Sex handler ikke om antall dater, men hvor langt dere har kommet. Dvs. hvor sikker du er på hans interesse for deg. Dersom du fortsatt tviler på hvor du har ham eller hans hensikter med deg, er det for tidlig.

- Hvor ofte man treffes kommer an på begges timeplaner. Finnes nok ikke noen fasit her, men han burde prioritere deg

- Kontakten er jo litt som å kaste ball - frem og tilbake. Er det misbalanse mellom hvem som kontakter hvem og hvor ofte, finnes det en sjanse for at det oppfattes som masete av den andre.

Tja, mine er;

1. Se på handlinger, ikke ord. Folk sier mye rart, enten for å ikke såre eller innsmigre seg. De vil kanskje ikke fortelle deg hva de tenker, men de vil vise deg det. Handlingene hans forteller hans intensjoner. Langt mer enn enkle komplimenter og utsagn.

2. Kommunikasjon. Passiv-aggressive utsagn og hinting skaper verre forvirring når du er forvirret. Har du et konkret spm. eller noe du vil vite, si det. Gutter oppfatter heller ikke alltid hint.

3. Ha personlige grenser og behold ditt eget liv. Datingfasen er for å se hvor godt dere passer sammen - begge veier. Fokuser på å ha det hyggelig, og ta vare på dine venninneforhold og hobbyer i mellomtiden. Ikke legg alle eggene i en kurv, eller hva det er man sier. Fungerer det ikke så er det ikke verdens undergang, forhåpentligvis var det hyggelig mens det varte.

Anonymous poster hash: 4a424...8d4
AnonymBruker
Skrevet

- Sex handler ikke om antall dater, men hvor langt dere har kommet. Dvs. hvor sikker du er på hans interesse for deg. Dersom du fortsatt tviler på hvor du har ham eller hans hensikter med deg, er det for tidlig.

- Hvor ofte man treffes kommer an på begges timeplaner. Finnes nok ikke noen fasit her, men han burde prioritere deg

- Kontakten er jo litt som å kaste ball - frem og tilbake. Er det misbalanse mellom hvem som kontakter hvem og hvor ofte, finnes det en sjanse for at det oppfattes som masete av den andre.

Tja, mine er;

1. Se på handlinger, ikke ord. Folk sier mye rart, enten for å ikke såre eller innsmigre seg. De vil kanskje ikke fortelle deg hva de tenker, men de vil vise deg det. Handlingene hans forteller hans intensjoner. Langt mer enn enkle komplimenter og utsagn.

2. Kommunikasjon. Passiv-aggressive utsagn og hinting skaper verre forvirring når du er forvirret. Har du et konkret spm. eller noe du vil vite, si det. Gutter oppfatter heller ikke alltid hint.

3. Ha personlige grenser og behold ditt eget liv. Datingfasen er for å se hvor godt dere passer sammen - begge veier. Fokuser på å ha det hyggelig, og ta vare på dine venninneforhold og hobbyer i mellomtiden. Ikke legg alle eggene i en kurv, eller hva det er man sier. Fungerer det ikke så er det ikke verdens undergang, forhåpentligvis var det hyggelig mens det varte.

Anonymous poster hash: 4a424...8d4

ts her,

Tusen takk for masse tips og svar! :)))

Anonymous poster hash: 20823...690

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...