Gå til innhold

Jeg vet hvem du er!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skrivestilen din avslører deg!

Ja, dette er noe som er helt typisk påstand på KG. Jeg bare lurer på en ting.... Vet dere ikke at det er veldig enkelt å kopiere skrivestiler? Og tror dere virkelig av hver eneste KGbruker har sin egen skrivestil uten fellestrekk med andre brukere?

Greit å huske den dagen du blir 99% sikker på hvem som skriver, basert på spekulasjon om skrivestil.

Anonymous poster hash: 3eaa8...7d9
  • Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du virker som en smart og oppegående person som har klart å finne ut av dette helt selv.

• Liker 3
Skrevet

Du virker som en smart og oppegående person som har klart å finne ut av dette helt selv.

:fnise:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Smartere enn de som kommer med slike påstander ihvertfall.

• Liker 1
Skrevet

Smartere enn de som kommer med slike påstander ihvertfall.

Spekulasjoner er alltid gøy.

Gjest Hummels
Skrevet

Skrivestilen din avslører deg!

Ja, dette er noe som er helt typisk påstand på KG. Jeg bare lurer på en ting.... Vet dere ikke at det er veldig enkelt å kopiere skrivestiler? Og tror dere virkelig av hver eneste KGbruker har sin egen skrivestil uten fellestrekk med andre brukere?

Greit å huske den dagen du blir 99% sikker på hvem som skriver, basert på spekulasjon om skrivestil.

Hahaha helt enig :laugh:

Skrevet

Enkelte som skriver veldig ensformige innlegg burde i hvert fall velge skjult bruker når de først velger å være anonyme.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker at skrivestilen ikke avslører deg. FORDI:

Eg kan skriva dialekt, eller som no kopiera ein annan som skriv som AB sin måte.

En som skriver her bruker, komma i alle setninger i hytt og pine, den stilen kan jeg kopiere.

Og hva spiller det for en rolle om du klarer å trekke slutninger om at den ABen som skrev akkuratt det, er den samme ABen som skrev noe annet.

Jeg fatter det ikke.

Eg skriv som AB alltid. Fordi eg ikkje vil at innlegga skal koplast opp mot brukarnavnet mitt.

For her inne vil eg vera anonym og skrive nett so eg vil.

Anonymous poster hash: 103cb...8ba
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Skulle prøvd å skrive på dialekten min.. vært gøy å se om jeg hadde fått mange henvendelser :P

Anonymous poster hash: 0b915...829
AnonymBruker
Skrevet

Er dette et forsøk på å gjøre folk ukomfortable av å være bruker på KG?

Anonymous poster hash: 7aa3c...0c2
AnonymBruker
Skrevet

5b40c8e5e1e7bc8fde629db38f3ca245e8da43a1

Anonymous poster hash: b1f92...94b
  • Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...