AnonymBruker Skrevet 13. mars 2015 #1 Skrevet 13. mars 2015 Dagene før og under mensen er så tunge å trene på og jeg er skikkelig umotivert. Løper til vanlig 6 km lett mens nå er 2 km veldig tungt psykisk og fysisk. Andre som har det sånn? Anonymous poster hash: 876a2...13b
Gjest Runforit Skrevet 13. mars 2015 #2 Skrevet 13. mars 2015 Merket aldri noe forskjell på formen da jeg hadde mensen. Er vel individuelt.
Inwe Skrevet 14. mars 2015 #4 Skrevet 14. mars 2015 http://www.siljemariela.com/jenter-trening-og-syklus/ Er visst vanlig, selvom jeg selv aldri har merket noe til det.
Wonderbitch Skrevet 14. mars 2015 #5 Skrevet 14. mars 2015 Ja det synes jeg. Men er generelt i dårligere form også da. Blir fortere svimmel, vondt i muskler og ledd, trøtt og sliten. Haha høres jo ut som det er helt forferdelig men man blir jo vandt til det. Er det flere som er litt dårligere når de har mensen? Sånn influensa-følelse på en måte?
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2015 #6 Skrevet 14. mars 2015 Ja det synes jeg. Men er generelt i dårligere form også da. Blir fortere svimmel, vondt i muskler og ledd, trøtt og sliten. Haha høres jo ut som det er helt forferdelig men man blir jo vandt til det. Er det flere som er litt dårligere når de har mensen? Sånn influensa-følelse på en måte? Ja, føler at jeg brygger på noe, og er ekstremt sliten. Utmattet på en måte, og orker generelt svært lite. Ikkeno vits å trene da, det gjør det bare verre. Anonymous poster hash: af320...fae
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå