Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker ikke å sminke meg, har prøvd det noen ganger, men det er ikke noe for meg.

Jeg liker meg best som jeg er, naturlig.

Likevel blir det jo en konkurranse når så mange kvinner sminker seg vakrere enn de er, for ja, man ser jo mye bedre ut om man sminker seg riktig.

Så kommer jeg uten sminke...

Likevel ønsker jeg å være uten sminke, men da er det enda viktigere for meg å se sunn og frisk ut.

Så jeg sminker meg innenfra! :)

Jeg drikker vann til hvert måltid, og ellers om jeg trener eller føler meg tørst.

Jeg spiser mye avokado, sei, torsk, peppermarkell fra ferskvaredisken,

valnøtter, cashewnøtter, mandler, pinjekjerner, linfrø, sesamfrø, solsikkerfrø.

Spiser ofte ferske dadler og banan til nøtter og frø.

Spiser kokkosmelk, kokkosfett...

Spiser ikke så ofte laks og ørret, fordi det ofte er oppdrett ... men spiser det innimellom likevel.

Spiser mye grønsaker som ruccula, spinat, bladgrønsaker, salat, blomkål, brokkoli...men også tomat, agurk, paprika.

Ja, jeg spiser kylling og kjøtt, men helst til helger. Prøver å spise fisk flere dager i uken.

Vel, jeg vet iallfall at et sunt og godt kosthold gjør underverker for huden, itillegg til å trene og å få skjønnhetssøvnen sin.

Anonymous poster hash: 3f028...b65
  • Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg glemte å nevne chiafrø! Chiafrø fra helsekost er helt utrolig, og jeg spiser det så og si hver dag. 2 ss i et glass med vann, røre til det blir til en tykk grøt, også drikker jeg det med juice i, eller lager en smoothie.

Hver gang jeg føler meg sliten og litt småsyk tar jeg meg en glass, og jeg blir frisk og rask på et blunk - ikke rart chiafrø kalles for vidunderfrø, da det har en viss sammensetning av fett, proteiner, vitaminer, mineraler som gir kroppen en helt naturlig energiboost.

Jeg holder meg langt unna gluten, sukker og melkeprotein, da det ødelegger hud og helse...

Skrevet (endret)

Vil bli som deg!

Edit: En dag skal jeg bli som deg :fnise:

Endret av Alethia
  • Liker 2
Skrevet

Jeg tenker det er helt tipp topp for deg:)

For meg derimot.. jeg liker å sminke meg! Elsker å freshe meg på badet om morgenen, finne frem klær og antrekk mens jeg svinser rundt, drikker kaffe og hører på musikk. Det er den beste starten på dagen - for meg.

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Flotte greier. Jeg lever ganske likt som deg, men øyevippene mine blir ikke mørkere av det.

Anonymous poster hash: 864bc...009
  • Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Okei :)

Anonymous poster hash: 3fec0...f15
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Holdt det ikke med den ene tråden din, fikk du ikke nok oppmerksomhet der, TS?

Anonymous poster hash: 8ffeb...686
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

g1333087919149047751.jpg

Anonymous poster hash: 92600...121
  • Liker 18
AnonymBruker
Skrevet

Så flink du er da!! Stå på!! Men hvor gammel er du, Ts?

Anonymous poster hash: 86563...ad3
Skrevet

Jeg tenker det er helt tipp topp for deg:)

For meg derimot.. jeg liker å sminke meg! Elsker å freshe meg på badet om morgenen, finne frem klær og antrekk mens jeg svinser rundt, drikker kaffe og hører på musikk. Det er den beste starten på dagen - for meg.

Enig, men jeg holder på sånn når jeg skal på fest. Ikke når jeg skal på jobb. Da gjør jeg alt i full fart.

Skrevet

Jeg har spist ganske sunt i lange perioder og merker overhodet ingen forskjell på huden til eller fra. Tror huden min hadde vært like "fin" om jeg hadde spist junk hver dag. Tror personlige det er ganske oppskrytt å spise seg vakker.

• Liker 1
Skrevet

Jeg liker ikke å sminke meg, har prøvd det noen ganger, men det er ikke noe for meg.

Jeg liker meg best som jeg er, naturlig.

Likevel blir det jo en konkurranse når så mange kvinner sminker seg vakrere enn de er, for ja, man ser jo mye bedre ut om man sminker seg riktig.

Så kommer jeg uten sminke...

Likevel ønsker jeg å være uten sminke, men da er det enda viktigere for meg å se sunn og frisk ut.

Så jeg sminker meg innenfra! :)

Jeg drikker vann til hvert måltid, og ellers om jeg trener eller føler meg tørst.

Jeg spiser mye avokado, sei, torsk, peppermarkell fra ferskvaredisken,

valnøtter, cashewnøtter, mandler, pinjekjerner, linfrø, sesamfrø, solsikkerfrø.

Spiser ofte ferske dadler og banan til nøtter og frø.

Spiser kokkosmelk, kokkosfett...

Spiser ikke så ofte laks og ørret, fordi det ofte er oppdrett ... men spiser det innimellom likevel.

Spiser mye grønsaker som ruccula, spinat, bladgrønsaker, salat, blomkål, brokkoli...men også tomat, agurk, paprika.

Ja, jeg spiser kylling og kjøtt, men helst til helger. Prøver å spise fisk flere dager i uken.

Vel, jeg vet iallfall at et sunt og godt kosthold gjør underverker for huden, itillegg til å trene og å få skjønnhetssøvnen sin.

Jeg glemte å nevne chiafrø! Chiafrø fra helsekost er helt utrolig, og jeg spiser det så og si hver dag. 2 ss i et glass med vann, røre til det blir til en tykk grøt, også drikker jeg det med juice i, eller lager en smoothie.

Hver gang jeg føler meg sliten og litt småsyk tar jeg meg en glass, og jeg blir frisk og rask på et blunk - ikke rart chiafrø kalles for vidunderfrø, da det har en viss sammensetning av fett, proteiner, vitaminer, mineraler som gir kroppen en helt naturlig energiboost.

Jeg holder meg langt unna gluten, sukker og melkeprotein, da det ødelegger hud og helse...

Du blir sikkert den vakreste kvinne....

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har i perioder spist ganske likt som deg, men selv om jeg så klart tror at det man spiser kan påvirke huden, betyr det ikke at det nødvendigvis er noen mirakelkur. Det er mye annet enn kosthold som påvirker hvordan huden ser ut, deriblant gener og hormoner og sykdom.

Derfor hender det at en som spiser drittmat har mye flottere hud enn en som spiser sunt og pleier huden sin med gode produkter. Viktig å huske på dette.

Anonymous poster hash: b437c...be8
  • Liker 2
Skrevet

Man kan muligens spise seg til penere hud, men man kan ikke spise seg til farge på vipper og bryn.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Forøvrig tror jeg faktisk det er noen ordentlige studier som kan vise til at mat direkte kan påvirke hud.....

Anonymous poster hash: 6565e...0fc
AnonymBruker
Skrevet

Mente så klart at det forøvrig IKKE er noen ordentlige studier

Anonymous poster hash: 6565e...0fc
Skrevet

Man kan både spise sunt og sminke seg da, det ene utelukker ikke det andre

Skrevet

Man kan muligens spise seg til penere hud, men man kan ikke spise seg til farge på vipper og bryn.

Godt poeng.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har gått til hudlegen i både inn-og utland, og de ga meg samme svar til min urene hud: ligg unna melk og melkeprodukt! Mennesker er det eneste dyret som fortsetter å drikke melk etter vi slutter å få det hos mor.

Anonymous poster hash: c0530...f9f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...