Gå til innhold

Hvor mange kvadrat bor du på?

Gjest Catwoman

Hvor mange kvadrat bor du på?  

1. 1. Hvor mange kvadrat bor du på?

• 30 eller mindre
      2
    • 31-50
      20
    • 51-70
      44
    • 71-90
      24
    • 91-110
      17
    • 111-130
      10
    • 131-150
      7
    • 151-170
      5
    • 171-190
      5
    • 191 og over
      16

Anbefalte innlegg

Ca 90 m2 + balkong, garasje, hage og 48 m2 stort loft som ikke regnes som boareal.

Vi er 2 voksne og en liten katt med ett enormt ego.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Bare lurer å hvordan dette registreres: Aldri prøvd før. Må man trykke på alternativer? eller reg det etter antall svar du får inn.

forøvrig bor jeg på 115 kvadrat

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare lurer å hvordan dette registreres: Aldri prøvd før. Må man trykke på alternativer? eller reg det etter antall svar du får inn.

forøvrig bor jeg på 115 kvadrat

Du må være innlogget for å kunne stemme.

Sambo og jeg har 53m2 + veranda. Kunne godt tenkt meg et soverom ekstra til pc/hobbyrom, men sånn utenom det har vi det veldig bra her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meg, samboeren og gutten på 8, har ca 200 kvadrat fordelt på kjeller og hovedetasje. Har ikke kommet så langt at vi har innredet noe særlig i kjelleren enda, bare vaskerommet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rekkehuset vårt som vi bor i akkurat NÅ har et bruttoareal på 90kvm og et boareal på 80kvm.

MEN!

Vi har akkurat kjøpt hus (på fredag) som har et bruttoareal på 230kvm og boareal på 132kvm. Der er det en stor uinnredet kjeller som bare venter på at vi skal ta fatt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen, meg og katten bor for tiden i leilighet med 82kvm bra og 76kvm boa med en liten hageflekk og terasse. Helt perfekt for oss!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi bor på 48 kvadrat vi,da er vi 2 voksne og 1 baby.en hund og ei katt.

Vi er på utkikk etter noe større da....

Koldbruna

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn omtrent 40 kvadrat + loft, og det holder lenge for lille meg. Også er jeg omgitt av en stor gammel frukthage, som erstatter mangelen på kvadratmetre i sommersesongen.

Stortrives :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

105 kvadratmeter boareale, rekkehus. Der bor jeg, guttene mine (annenhver uke), dverghamsterne og fiskene i akvariet! :P

Kunne godt tenkt meg mer plass, men tatt i betraktning at jeg er alenemor, og bor i en av Norges største byer med dertil tilhørende boligpriser, er jeg godt fornøyd! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vi (2 stk) har ca 120 kvadratmeter. Pluss en stor bod hvor vi har ved, sykler, verktøy etc med en deilig terrasse oppå og garasje. Og en fin hage :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine to barn, jeg, skilpadden og et musefamile eller to (hvertfall om vinteren.. før jeg får tatt dem) har et gammelt hus på 400 kvm brutto men med boareale på ca. 290 .. så vi har godt om plass (og mye å rote på)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...