Gå til innhold

Hvor mange kvadrat bor du på?

Gjest Catwoman

Hvor mange kvadrat bor du på?  

1. 1. Hvor mange kvadrat bor du på?

• 30 eller mindre
      2
    • 31-50
      20
    • 51-70
      44
    • 71-90
      24
    • 91-110
      17
    • 111-130
      10
    • 131-150
      7
    • 151-170
      5
    • 171-190
      5
    • 191 og over
      16

Anbefalte innlegg

96m2, tror jeg. Dette er en etasje i et hus. Leier ut ca. 90 m2 i tillegg i kjelleren. En vakker dag setter vi inn trapp og får litt mer til disposisjon!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huset vårt er på 225 m2, hagen på ett mål. Og i år har mannen bygget deilig terrasse på nesten 30 m2, så nå har i virkelig masse deilig plass og boltre oss på!

Elsker huset mitt, altså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huset vårt er vel på 197 tror jeg....

Og jeg ser at jeg klikket feil over her. Klikket for 170 til 190 men skal altså i den under.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

..badet er mikroskopisk..det er så lite at du nesten ikke ser det! :ler:

Skal jeg fortelle deg en hemmelighet madden??????

Jeg ser det.............og jeg er nærsynt -10 :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huset vårt er ca 135 mente mannen, er litt usikker for vi har grunnflate på 75 nede, men så har vi loft med skråtak, men med høyere raft enn vanlig.

Kanskje jeg skal stemme også mens jeg er her inne??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

59 m2. En toroms jeg deler med min kjære. Synes det er litt lite, skulle gjerne hatt et kontor så vi slipper å ha pc-ene på soverommet + et hobbyrom så kjøkkenet og stua slipper å flyte med alt "hobbydillet" mitt hele tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bor på 35kvm - og her er vi to faktisk! :roll: Var bare meg da jeg flyttet inn her og da passet det meg ypperlig. Men nå er vi stort sett 2 her hele tiden når det er mennesker her, og da blir det lite.. Men vi skal kanskje se oss om etter litt større etterhvert da. Enn så lenge koser vi oss i den lille kåken min!

Som Aline skrev; jeg elsker kåken mest når den skal vaskes - 35kvm er tjupp-tjupp-ferdig :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hus på 108 m2 med stor hage og overbygd veranda. Dette er helt perfekt til to voksne synes jeg, men hvis vi noen gang skal ha barn (i allefall mer enn ett) har vi allerede begynt å snakke om at vi må bygge på litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi bor i hus i Oslo.

Det er rundt 300 kvd brutto tror jeg.

Stort når det skal vaskes hvertfall.

Men akkurat passe med 2 voksne og 2 barn.

Har alltid bodd trangt jeg, så klager overhodet ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi bor i rekkehus med ca 50 kvm pr etg. Så når vi regner med kjelleren (med bad/vaskerom og kjellerstue mm) så blir det 150 kvm.

1 etg har gang, bad/wc og 3 soverom og 2 etg. består av stue og kjøkken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sammen med mannen på 64 kvm og stor (til å være Obos...) balkong. Har akkurat flyttet - har bodd to stykker på 27kvm i to år. Syns det var mer stress å vaske der jeg, Imari og dere andre. Det var jo ting overalt... Det samme i den litt større leiligheten vi bodde i litt senere - "praktiske" løsninger overalt stjal gulvplass, og gjorde at vi måtte flytte på alt for å finne oss selv... Så nå har vi jo reneste ballsalen! :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Vi er to på 40 m2. Det er ganske lite, men god planløsning og hems hjelper en del. Nå er jeg flyttesjuk, kunne tenke meg 20-30 m2 til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Boarealet akkurat nå er på ca. 120 kvm.

Bruttoarealet er på ca. 170 kvm.

Skal ordne med kjelleren til sommeren. Da blir det mer plass. Gleder meg til nytt bad, vaskerom, arbeidsrom og kjellerstue nede.... :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...