Gjest Minesveiper Skrevet 13. mars 2015 #41 Del Skrevet 13. mars 2015 Så da er han useriøs? Hadde du planlagt dette om du likte ei jente godt? ts Anonymous poster hash: ee45f...3de Ironi synes ikke så godt på nett Vanskelig å si hva han vil, men jeg synes du overtolker litt da. Kan hende han bare vil ha en koselig kveld med vin og slikt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2015 #42 Del Skrevet 13. mars 2015 Anonymous poster hash: 21f4b...c6b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2015 #43 Del Skrevet 13. mars 2015 Helt til det dukker opp en tråd fra TS der hun skriver "det dabbet av, hva har jeg gjort galt?!" Så vil damene hoppe på og si at han sikkert ikke var seriøs og at hun kan finne en annen som ser henne for den hun er. Oppskrift på katastrofe. Det er en grunn til at mange damer er lette å få for tiden, det har med markedskrefter og etterspørsel å gjøre. Man har da valget mellom å gi menn det de vil ha, eller finne noen andre uten krav.Anonymous poster hash: 4fa51...dd8 "gi menn det de vil ha"...ja det er jo bare det som betyr noe når man vil ha et seriøst forhold... Min erfaring er at : om en mann er keen nok, kan han vente. Anonymous poster hash: 37c30...f11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2015 #44 Del Skrevet 13. mars 2015 Helt til det dukker opp en tråd fra TS der hun skriver "det dabbet av, hva har jeg gjort galt?!" Så vil damene hoppe på og si at han sikkert ikke var seriøs og at hun kan finne en annen som ser henne for den hun er. Oppskrift på katastrofe. Det er en grunn til at mange damer er lette å få for tiden, det har med markedskrefter og etterspørsel å gjøre. Man har da valget mellom å gi menn det de vil ha, eller finne noen andre uten krav.Anonymous poster hash: 4fa51...dd8 Eller så dukker det opp en tråd snart der ts forteller at de hadde sex, men nå hører hun ingenting fra han mer og lurer på hva som er galt... Anonymous poster hash: 37c30...f11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nettinettet Skrevet 13. mars 2015 #45 Del Skrevet 13. mars 2015 Håper du er hos han og koser deg med kjeks ost og vin. Jeg tenker at han foreslo vin fordi det er skikkelig godt til ost og kjekt og fordi det å spise ost og kjeks og drikke vin er perfekt å gjøre en fredagskveld. Når ordet Vin blir en alarm for "han vil utnytte meg for sex" så har det gått for langt. Til og med på KG!! Skjerpings damer!!! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2015 #46 Del Skrevet 13. mars 2015 Pkt. 1: Slutt å overtenke og spekulerer. Pkt. 2: Slutt å tro han bare vil ha sex og så hive deg til side som en brukt klut når/om/hvis du har sex med ham. Pkt.3: Slutt å tenke at han ikke er ute etter det du kaller et 'langvarig forhold' dersom han også tenner på deg. Pkt.4: Gjør det du selv har lyst til i kveld. Blir du kåt og har lyst til å ha sex med ham så har dere sex. Dersom han ikke er interessert i annet så ville han kastet deg til side uansett nårtid dere hadde sex. Pkt. 5: Er sex en slags belønning som menn 'får' når de har bevist at de vil ha et 'langvarig forhold'? - eller er sex noe to mennesker som er tiltrukket av hverandre og tenner på hverandre har med hverandre? Pkt 6: Lytt til Uredd sine råd i denne tråden, de rådene leser jeg som mer ekte enn endel av de andre rådene som er gitt her. Du er over hele KG sammen med Nettinett Anonymous poster hash: 30a11...642 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2015 #47 Del Skrevet 13. mars 2015 Du er over hele KG sammen med Nettinett Anonymous poster hash: 30a11...642 HVa har det med saken å gjøre? Uten dem, får jo ikke vi stakkarser svar på hvorfor gutten stakk sin vei, eller hva han vil! TS, drikk vin og spis ost. Kos deg. Hadde vært verre hvis han hadde bedt deg på en film hjemme hos seg liksom.. mindre investering. Prøver han seg, så vær ærlig og si du vil vente. Ta taxi hjem eventuelt hvis du har drukket v in. Jeg skal ta med vin til daten min neste gang som vi skal dele Blir koselig. Anonymous poster hash: 817ee...a90 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lille-pus Skrevet 14. mars 2015 #48 Del Skrevet 14. mars 2015 Du er over hele KG sammen med Nettinett Anonymous poster hash: 30a11...642 Og det har du et problem med ja? Da er det ditt personlige problem, - ikke mitt. - for å hjelpe deg litt så finnes det en 'ignorer' funksjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2015 #49 Del Skrevet 14. mars 2015 Det endte med at jeg drakk vin og sover over. Vi hadde ikke sex, selv om han ville. Jeg sa jeg ville vente og han tok det fint Dagen etterpå lagte han god frokost til oss TS Anonymous poster hash: ee45f...3de 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2015 #50 Del Skrevet 15. mars 2015 Det endte med at jeg drakk vin og sover over. Vi hadde ikke sex, selv om han ville. Jeg sa jeg ville vente og han tok det fint Dagen etterpå lagte han god frokost til oss TS Anonymous poster hash: ee45f...3de Så bra ts! Var det vellykket? Er du forelsket? Anonymous poster hash: 37c30...f11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2015 #51 Del Skrevet 15. mars 2015 Anonymous poster hash: 21f4b...c6b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmander Skrevet 15. mars 2015 #52 Del Skrevet 15. mars 2015 (endret) Jeg har datet jenter med god vin og mat hjemme og visst at jeg ikke kom til å ha sex med hun på den daten. Det er mulig det ligger i kortene at det kan skje, også?..... Det har ingenting med seriøsitet å gjøre, men for mange meg selv inkludert føler jeg det tryggere å prate/kommunisere på date hjemme enn ute. Det skaper mindre press på begge parter etter min erfaring. Jeg har venninner i langvarige forhold som har ventet 6 mnd, jeg har venninner i langvarige forhold som hadde sex på 1 eller 2 date. Sex er ingen indikasjon på at han ikke er seriøs. Bare tanken på det, gjør meg vondt. Ville nok hatt så mye blue-balls at jeg hadde måttet fjerne ballene. Endret 15. mars 2015 av Charmander Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå