AnonymBruker Skrevet 13. mars 2015 #21 Del Skrevet 13. mars 2015 Planen er vel å sjenke deg til sengs.. Han vil vel bare ha en koselig kveld og kanskje imponere med litt vin og slikt. Gutta og jeg i min vennegjeng har ikke peiling på vin i det hele tatt og jeg er vel kanskje den eneste som faktisk er interessert i å finne ut hva som passer til hva og slikt. Det er litt gøy å kunne imponere med god middag og god vin ved siden av for eksempel Så da er han useriøs? Hadde du planlagt dette om du likte ei jente godt? ts Anonymous poster hash: ee45f...3de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2015 #22 Del Skrevet 13. mars 2015 Hva tenker folk om Facebookstatusoppdateringen min i går da?: "Var deilig med to glass rødvin på verandaen". - "oi, nå ble hun skikkelig PURT!!" ??? Vin betyr vin.Anonymous poster hash: 8b6f1...401 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2015 #23 Del Skrevet 13. mars 2015 Men vil man vanligvis ikke bli litt bedre kjent først? Det er vel best om vi er forelsket før vi hopper i seng. Blir så dyrt om jeg skal ta taxi frem og tilbake. Årh! Ble litt skuffa jeg nå. Håper virkelig ikke det kun er sex i hodet hans. tsAnonymous poster hash: ee45f...3de Sex er nok ikke det eneste på hodet hans, men noe av det han har på hodet. Betyr ikke at han ikke er seriøs selv om han vil ha sex. Det handler om å ta ting videre. Anonymous poster hash: 4fa51...dd8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2015 #24 Del Skrevet 13. mars 2015 *Kikker i krystallkulen* *Rister på Magic 8-Ball* Snodig. Ingen av de fungerte i dag heller. Ingen av oss kan vite hva han vil med kvelden. Slapp av og ta ting som de kommer. Er dere begge klar for sex så kan det fort gå den veien. Er du ikke klar så sier du det, dersom han prøver seg. Anonymous poster hash: ed96c...1f8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest made4u Skrevet 13. mars 2015 #25 Del Skrevet 13. mars 2015 Opp til dere to det egentlig, selv har jeg åpnet en flaske vin eller flere med mange forskjellige mennesker, både hannkjønn og hunnkjønn uten at det betyr noe som helst. Men i deres tilfelle så kan det jo bli litt spennende, jeg mener, hadde jeg vært han så skal du ikke se bort fra at jeg kanskje håpet på at det skulle ende i sengen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2015 #26 Del Skrevet 13. mars 2015 Men vil man vanligvis ikke bli litt bedre kjent først? Det er vel best om vi er forelsket før vi hopper i seng. ... Anonymous poster hash: ee45f...3de Strengt tatt ikke. Når man har blitt forelsket er det jo litt for sent til å ta en objektiv beslutning. Mye greiere og vurdere i forkant. (Gjort den tabben, tatt den straffen *sukk*) Anonymous poster hash: 68648...93f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2015 #27 Del Skrevet 13. mars 2015 Dette er bare tull. Vil han ha et langvarig forhold, så vil han det. Vil han kun ha sex, så vil han kun det. Om TS har seg i kveld eller ikke, endrer ikke en tøddel på dette. Å spille hard to get tiltrekker seg kun jegere. De vil så lete etter et nytt bytte når de har fått deg. Noen trenger mer motstand for å vite hva de vil, enn andre. Mange damer er for lett tilgjengelige idag. Anonymous poster hash: 37c30...f11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Uredd Skrevet 13. mars 2015 #28 Del Skrevet 13. mars 2015 Noen trenger mer motstand for å vite hva de vil, enn andre. Mange damer er for lett tilgjengelige idag. Anonymous poster hash: 37c30...f11 Lykke til. Å etablere et forhold er komplisert nok om en ikke skal konstruere problemer. Gjør det som faller naturlig for deg TS. Det er ingen motsetningsforhold mellom å ha sex tidlig og være interressert i langvarig forhold. Samme hva enkelte her inne tror. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 13. mars 2015 #29 Del Skrevet 13. mars 2015 Så la være å drikke vin og spis ost og kjeks og kjør hjem TS dersom ikke taxi er et alternativ. Vanskeligere er det ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2015 #30 Del Skrevet 13. mars 2015 Noen trenger mer motstand for å vite hva de vil, enn andre. Mange damer er for lett tilgjengelige idag.Anonymous poster hash: 37c30...f11 Helt til det dukker opp en tråd fra TS der hun skriver "det dabbet av, hva har jeg gjort galt?!" Så vil damene hoppe på og si at han sikkert ikke var seriøs og at hun kan finne en annen som ser henne for den hun er. Oppskrift på katastrofe. Det er en grunn til at mange damer er lette å få for tiden, det har med markedskrefter og etterspørsel å gjøre. Man har da valget mellom å gi menn det de vil ha, eller finne noen andre uten krav.Anonymous poster hash: 4fa51...dd8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2015 #31 Del Skrevet 13. mars 2015 Så la være å drikke vin og spis ost og kjeks og kjør hjem TS dersom ikke taxi er et alternativ. Vanskeligere er det ikke. Jeg vet jo det. Jeg bare gidder ikke møte han i kveld dersom det bare er sex han ønsker. Men jeg får bare dra da, og så ser vi hva kvelden bringer ts Anonymous poster hash: ee45f...3de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2015 #32 Del Skrevet 13. mars 2015 Jeg vet jo det. Jeg bare gidder ikke møte han i kveld dersom det bare er sex han ønsker. Men jeg får bare dra da, og så ser vi hva kvelden bringer ts Anonymous poster hash: ee45f...3de Om du planlegger å totalt avfeie han på daten kan det godt hende at du kveler en god del av entusiasmen hans og da er det veldig viktig at du forklarer hvorfor du ikke vil ha sex med han og at han ikke skal bli friendzonet. Forbered deg på å måtte ta initiativ selv fremover. Anonymous poster hash: 57e36...ba6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Usminket Skrevet 13. mars 2015 #33 Del Skrevet 13. mars 2015 Ikke lett å vite, men han er tydeligvis en som går en smule raskt frem kanskje? Det er måte på hvor godt kjent man blir etter 2-3 dater. Du kan jo se det an i kveld hvordan han er mot deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Uredd Skrevet 13. mars 2015 #34 Del Skrevet 13. mars 2015 Jeg vet jo det. Jeg bare gidder ikke møte han i kveld dersom det bare er sex han ønsker. Men jeg får bare dra da, og så ser vi hva kvelden bringer ts Anonymous poster hash: ee45f...3de Du overtenker. Det er jo absolutt ingenting i hva du har fortalt som indikerer at han kun er ute etter sex. Han er garantert ute etter sex også. Det skal du være glad for. Eneste måten å finne dette ut på er å spørre. Dernest må du selv finne ut hva du har lyst til. Sex I kveld vil ikke endre noenting medmindre du gjør noe du ikke har lyst til. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pet Skrevet 13. mars 2015 #35 Del Skrevet 13. mars 2015 Vi du ikke at mannen skal ha lyst på deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lille-pus Skrevet 13. mars 2015 #36 Del Skrevet 13. mars 2015 Pkt. 1: Slutt å overtenke og spekulerer. Pkt. 2: Slutt å tro han bare vil ha sex og så hive deg til side som en brukt klut når/om/hvis du har sex med ham. Pkt.3: Slutt å tenke at han ikke er ute etter det du kaller et 'langvarig forhold' dersom han også tenner på deg. Pkt.4: Gjør det du selv har lyst til i kveld. Blir du kåt og har lyst til å ha sex med ham så har dere sex. Dersom han ikke er interessert i annet så ville han kastet deg til side uansett nårtid dere hadde sex. Pkt. 5: Er sex en slags belønning som menn 'får' når de har bevist at de vil ha et 'langvarig forhold'? - eller er sex noe to mennesker som er tiltrukket av hverandre og tenner på hverandre har med hverandre? Pkt 6: Lytt til Uredd sine råd i denne tråden, de rådene leser jeg som mer ekte enn endel av de andre rådene som er gitt her. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2015 #37 Del Skrevet 13. mars 2015 Slapp helt av her folkens! Jeg skjønner at jeg ikke skal ha sex om jeg ikke vil, og dersom jeg står over så betyr det ikke at jeg gjør det fordi han "ikke fortjener det enda". Jeg har selvsagt sex når jeg vil, men jeg vil bli bedre kjent med han først. Ikke for å forsikre meg om at han er seriøs, men rett og slett fordi jeg ikke liker sex uten særlige følelser. TS Anonymous poster hash: ee45f...3de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lille-pus Skrevet 13. mars 2015 #38 Del Skrevet 13. mars 2015 - og da forteller du ham det, - dersom det skulle komme til den situasjonen i kveld. Akkurat så enkelt er det, og om han tenner på deg så er det jo virkelig å håpe at han også tenner på det mennesket han ønsker å ha i livet sitt fremover, - ikke sant? Ikke gjør det vanskeligere enn det trenger å være. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neeli00 Skrevet 13. mars 2015 #39 Del Skrevet 13. mars 2015 Slapp helt av her folkens! Jeg skjønner at jeg ikke skal ha sex om jeg ikke vil, og dersom jeg står over så betyr det ikke at jeg gjør det fordi han "ikke fortjener det enda". Jeg har selvsagt sex når jeg vil, men jeg vil bli bedre kjent med han først. Ikke for å forsikre meg om at han er seriøs, men rett og slett fordi jeg ikke liker sex uten særlige følelser. TS Anonymous poster hash: ee45f...3de Hjemmedate gir muligheter for sex. Det betyr ikke at han forventer det. Men det betyr at han sannsynligvis har sjekket at han har kondomer i hus. Så er det i tillegg tredje date. Selvsagt kan du si nei til sex, men jeg forstår jo at du er bevisst på hvilke signaler du sender ut. Det blir en annen stemning i sofaen med et glass vin enn det blir på dagtid på cafe. Og du vet selv at det er for tidlig med sex. Jeg har hatt en liknende situasjon, men det var da på annen date, der han ba meg hjem til seg. Jeg var kjempekeen, men ville vente med sex. Så jeg gjorde det ganske enkelt - da han inviterte meg skrev jeg tilbake at jeg ville foretrekke å treffes et sted ute (med et smil). Det var helt greit, og vi dro ut og spiste i stedet. Desto bedre, han forsto selvsagt tegninga og jeg fikk kommunisert akkurat hva jeg var ute etter - med handlinger og ikke ord, for det er det som teller. Det å dra til ham og ikke ha sex er selvsagt greit. Det å dra dit og ikke engang ta et glass vin blir kleint. Ost og vin hører sammen og du er invitert på ost og vin. Eller du kan rett og slett foreslå at dere treffes på en bar midt imellom dere, så vet du hva du har å forholde deg til og kan senke skuldrene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 13. mars 2015 #40 Del Skrevet 13. mars 2015 (endret) Jeg har venninner i langvarige forhold som har ventet 6 mnd, jeg har venninner i langvarige forhold som hadde sex på 1 eller 2 date. Sex er ingen indikasjon på at han ikke er seriøs. Jeg for min del ventet til 5 date med et par stykker som droppet meg helt etter at de hadde fått seg noe. Så var jeg på date på fredag, kjørte dit og vi skulle drikke øl, dermed var det satt at jeg skulle overnatte. Ble sex og fyren vil fortsatt møtes gitt, kanskje for mer sex eller for mer, han virker iallefall mer seriøs enn de andre. Edit: hadde møtt fyren før, ellers hadde jeg ikke dratt på hjemmedate jeg ikke kom meg hjem fra første daten. Endret 13. mars 2015 av Inwe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå