Gå til innhold

Estée Lauder Double Wear Foundation - eller en annen!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har prøvd Estée Lauder Double Wear Foundation?

Jeg har normal hud, men endrer seg litt mellom å være litt oljete i sjeldne perioder eller litt tørr. Men tror jeg har normal til tørr hud. Jeg leter hvertfall etter den perfekte foundationen som dekker godt, har god holdbarhet og ikke blir "kakete". Må se så naturlig ut som mulig - liker ikke når det blir maskete. Har også erfaring med at en del foundationer oksiderer til en mørkere farge etter ca 30 min. Dette vil jeg helst ikke skal skje. Lite kult å etter en halvtimestid ikke matche resten av kroppen og være helt gulrot i ansiktet. Har hørt mye bra om denne foundationen, men kom gjerne med andre forslag om du har en god på lager :-) Og helst en som ikke fremkaller kviseutbrudd :)

Anonymous poster hash: bdc6f...c50

Anonymous poster hash: 06bfe...41d

Videoannonse
Annonse
Gjest kassycat
Skrevet

ja.. den holder, men gir urenheter da den holder litt vel godt hehe... blir også blank om det går nok tid..

Skrevet

Jeg har brukt den i flere år, veldig fornøyd. Jeg har til tider fet hud og andre ganger veldig tørr. Jeg bruker en fet krem når jeg bruker den fordi den er veldig tørr og "vanskelig" å smøre ut når jeg ikke har noe unnerlag under. Ellers er jeg kjempe fornøyd med den og har anbefalt den til alle mine venninner og familie. Vi alle bruker den, men den dekker veldig godt, slik jeg forstod deg ønsket du ikke en som føles som en maske. Den er veldig tykk og fin, og dekker så utrolig godt. Jeg har den på fra 06 om morningen til 21 påvkvelden, og den er like fin. Urenheter opplever jeg ikke med den og det er grunnen til at jeg har brukt den i 5 år

Gjest Yellowrose
Skrevet

Har prøvd denne og synes den så veldig naturlig ut på :) Den har derimot ikke så god dekkevne, synes jeg.

Skrevet

Denne dekker alt, og syns også dermed godt på huden. Jeg synes den egner seg best til kveldsbruk. Jeg fikk en prøve på den engang og den fremhevet porer og tørre flekker veldig mye. Du skal også treffe veldig bra med fargen her iom at den er heldekkende. Man får lett skille ved kjevelinjen hvis ikke.....

Skrevet

Har prøvd denne og synes den så veldig naturlig ut på :) Den har derimot ikke så god dekkevne, synes jeg.

Tror du blander med en annen foundation. Double wear dekker så og si alt.

• Liker 2
Skrevet

Den dekker som fanden, men den gir et sminket uttrykk, noe som er umoderne i dag. Kostbar da og flasken er upraktisk siden den ikke kommer med en pumpe, du kan kjøpe en da, det lønner seg, Mac Cosmetics makeup pump passer godt. Hvis du vil ha en foundation som dekker og som ikke er så kostbar så få fatt på en av L'oreals infallible grunnlag, både "pro" og vanlig er kjempefine.

Skrevet

Den dekker som fanden, men den gir et sminket uttrykk, noe som er umoderne i dag. Kostbar da og flasken er upraktisk siden den ikke kommer med en pumpe, du kan kjøpe en da, det lønner seg, Mac Cosmetics makeup pump passer godt. Hvis du vil ha en foundation som dekker og som ikke er så kostbar så få fatt på en av L'oreals infallible grunnlag, både "pro" og vanlig er kjempefine.

Ja Infallible dekker godt.

Skrevet

Ja Infallible dekker godt.

Du, den på pumpeflaske er en dupe for Chanels Pro Lumiere foundation som gikk ut i 2011. Akkurat samme bruksegenskapene. Tror du jeg er overlykkelig over og ha oppdaget det eller????

Skrevet

Du, den på pumpeflaske er en dupe for Chanels Pro Lumiere foundation som gikk ut i 2011. Akkurat samme bruksegenskapene. Tror du jeg er overlykkelig over og ha oppdaget det eller????

Jeg har den bare i en veldig mørk farge jeg kun kan bruke når jeg er på det bruneste. Huden min oppfører seg litt annerledes når den er utsatt for sol. Får litt større porer og blir lettere blank...jeg syns den dekket litt for mye og syns litt for mye på huden....

Skrevet

Jeg har den bare i en veldig mørk farge jeg kun kan bruke når jeg er på det bruneste. Huden min oppfører seg litt annerledes når den er utsatt for sol. Får litt større porer og blir lettere blank...jeg syns den dekket litt for mye og syns litt for mye på huden....

Du går over huden med en isbit før du legger på grunnlaget, det vil kurere de store porene og blankheten for den dagen.

Skrevet

Du går over huden med en isbit før du legger på grunnlaget, det vil kurere de store porene og blankheten for den dagen.

Jøss, den har jeg ikke hørt om! Skal testes. Funker det bare når huden har vært utsatt for sol?

Skrevet

Jøss, den har jeg ikke hørt om! Skal testes. Funker det bare når huden har vært utsatt for sol?

Funker uansett hvis man er plaget med store porer og hud som blir blank utover dagen. Det utsetter prosessen med 4-6 timer, så da har man en reel sjanse til å få sminken (avhengig av rutinen) til å holde utover dagen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...