AnonymBruker Skrevet 13. mars 2015 #1 Skrevet 13. mars 2015 Jeg har gått ned mye, men nå føler jeg at jeg har mista kontrollen. Jeg greier ikke slutte tenke på mat, jeg er ikke sulten men MÅÅÅ finne noe å spise. Jeg kommer meg ikke ut av huset lenger... Aner ikke hvordan jeg skal ta tak i ting, har nå gått opp 4 kg siden jul. Føler jeg helt slutter å fungere! hva skal jeg gjøre!? Anonymous poster hash: 64906...64b
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2015 #3 Skrevet 13. mars 2015 Hva er det du overspiser? Vanlig mat eller godteri/potetgull/kaker?Anonymous poster hash: 32244...5f3
Pringle Skrevet 13. mars 2015 #4 Skrevet 13. mars 2015 Jeg leser Food Triggers og kjenner meg igjen i mye og jeg tror den kan hjelpe mange. 2
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2015 #5 Skrevet 13. mars 2015 Kanskje terapi i regi av anonyme overspisere kanskje kunne vært noe? Jeg har selv sliti med overspising over lengre tid og jeg har kommet meg ut av uvanene. Jeg skal skrive en hel liste med tips til deg, men straks tilbake jeg skal bare hente meg en baconburger. Anonymous poster hash: 62002...652 1
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2015 #6 Skrevet 13. mars 2015 Hva er det du overspiser? Vanlig mat eller godteri/potetgull/kaker?Anonymous poster hash: 32244...5f3 Både mat og godteri....Anonymous poster hash: 64906...64b
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2015 #7 Skrevet 13. mars 2015 Kanskje terapi i regi av anonyme overspisere kanskje kunne vært noe? Jeg har selv sliti med overspising over lengre tid og jeg har kommet meg ut av uvanene. Jeg skal skrive en hel liste med tips til deg, men straks tilbake jeg skal bare hente meg en baconburger. Anonymous poster hash: 62002...652 Haha gleder meg til tipsene:)Anonymous poster hash: 64906...64b
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2015 #8 Skrevet 13. mars 2015 Jeg leser Food Triggers og kjenner meg igjen i mye og jeg tror den kan hjelpe mange. Takk for tipset!Anonymous poster hash: 64906...64b
Guadaloupe Skrevet 13. mars 2015 #9 Skrevet 13. mars 2015 Kanskje det er kroppen din sin måte å fortelle at den ikke får nok næring? Eller er det utelukkende psykisk tror du?
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2015 #10 Skrevet 13. mars 2015 Kanskje det er kroppen din sin måte å fortelle at den ikke får nok næring? Eller er det utelukkende psykisk tror du? Har ikke vært streng på mat på lenge, så er nok ikke at kroppen ikke har fått nok næring. Tror det er vanskelig å komme tilbake i gode rutiner og at jeg har slitt psykisk og det begynner å gå nedover igjen... bare aner ikke hvor jeg skal begynne for å komme meg ut av dette igjen!Anonymous poster hash: 64906...64b
plix Skrevet 13. mars 2015 #11 Skrevet 13. mars 2015 Har ikke vært streng på mat på lenge, så er nok ikke at kroppen ikke har fått nok næring. Tror det er vanskelig å komme tilbake i gode rutiner og at jeg har slitt psykisk og det begynner å gå nedover igjen... bare aner ikke hvor jeg skal begynne for å komme meg ut av dette igjen!Anonymous poster hash: 64906...64b Har ikke tips, råd eller veiledning til deg nå, men jeg kjenner meg igjen i noe her- har hatt mye stress i livet mitt de siste månedene, spiser ikke nok næring (legen har avdekket flere vitamin/mineralmangler enda jeg trodde jeg spiste nok, f.eks), spiser for mye sukker/salt/usunn fett nå. Er i en liten ond sirkel, men samtidig har jeg ikke lagt på meg så mye. Kanskje fordi musklene har trukket seg tilbake? Uansett husker jeg at jeg var på et slikt punkt ifjor, bare mer nede- var syk hele tiden og ingen energi. Det som fungerte var å bytte ut drikke med vann, begynne å trene igjen og deretter kom kostholdet mer og mer på plass. Har begynt smått å drikke mer vann igjen, og går en kort tur hver dag. Starter roligere denne gangen. Er motivert for fortsettelsen og vet det vil snu
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå