Gå til innhold

Hvilke barberblad til Gillettehøvel er best/barberer tettest?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei,

Som sikkert flere andre kvinner har, så har jeg en sånn Venushøvel, som man jo kan bruke mange ulike typer blad på. Nå sist kjøpte jeg de som heter noe sånt som Venus Olay, og jeg er så misfornøyd. Synes ikke de barberer noe tett, og om jeg har behov for olje eller fuktighet, så har jeg remedier i skapet til den bruken.

Hvilke blad bruker dere? For meg er det viktigere at bladene tar tett enn at de angivelig passer så godt for sensitiv hud/kommer med olje eller masse kliss på bladet. Er herreblader veien å gå? Type herreblader fra Gillette passer jo sikkert på Venushøvelen de også?

Anonymous poster hash: ab1d6...bc6
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er kvinne, men gillette er favoritten.

Anonymous poster hash: 7ba2f...b8a
Skrevet

Hei,

Som sikkert flere andre kvinner har, så har jeg en sånn Venushøvel, som man jo kan bruke mange ulike typer blad på. Nå sist kjøpte jeg de som heter noe sånt som Venus Olay, og jeg er så misfornøyd. Synes ikke de barberer noe tett, og om jeg har behov for olje eller fuktighet, så har jeg remedier i skapet til den bruken.

Hvilke blad bruker dere? For meg er det viktigere at bladene tar tett enn at de angivelig passer så godt for sensitiv hud/kommer med olje eller masse kliss på bladet. Er herreblader veien å gå? Type herreblader fra Gillette passer jo sikkert på Venushøvelen de også?

Anonymous poster hash: ab1d6...bc6

Var hos typen en gang og skulle låne et blad til min Venus-høvel, men den passa ikke. Så du må nok isåfall kjøpe Gillette-høvel også!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...