Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har tenkt tanken om å tjene noen penger ved å blogge. Målet mitt er ikke å tjene de store summene, men noen tusen ekstra i året hadde vært fint. Noen som har prøvd dette? Har det funket?

Hvor mye tjente dere pr mnd?

Anonymous poster hash: 3e4d5...d3a
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har en veldig god blogg, har dog ikke tjent så mye enda, men krever en viss andel tekst og lesere, før du får tilbud om å tjene penger... Jeg søkte om det via google, men de krevde mer innhold først... I tillegg må man være veldig disiplinert og skrive ofte og godt, ellers forsvinner leserne :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en veldig god blogg, har dog ikke tjent så mye enda, men krever en viss andel tekst og lesere, før du får tilbud om å tjene penger... Jeg søkte om det via google, men de krevde mer innhold først... I tillegg må man være veldig disiplinert og skrive ofte og godt, ellers forsvinner leserne :)

Kan jeg få spørre om hvor mye du har tjent? :)

Skrevet (endret)

Kan jeg få spørre om hvor mye du har tjent? :)

Bloggen må være oppe å gå en stund før google sender e-post om at de er villige til å samarbeide. De skal ha reklame for seg og sine produkter, mens du må markedsføre bloggen og skrive mye innhold og lokke mange lesere med interessante tema. Jeg fikk tilbud om å vurderes, men fikk midlertidig avslag, så må jobbe mer med bloggen. :)

Endret av Cowboy Lotte
AnonymBruker
Skrevet

Helt ærlig, den bloggen din er jo helt ræva. God blogg liksom???? Hahaha!

Anonymous poster hash: b8a61...6b4

• Liker 3
Skrevet

Helt ærlig, den bloggen din er jo helt ræva. God blogg liksom???? Hahaha!

Forstår ikke kritikken... Hva er det som er så ille? Bare fordi jeg ikke er en 18 år gammel supermodell... Tror ikke du kan gjøre det så mye bedre selv...

AnonymBruker
Skrevet

Har tenkt tanken om å tjene noen penger ved å blogge. Målet mitt er ikke å tjene de store summene, men noen tusen ekstra i året hadde vært fint. Noen som har prøvd dette? Har det funket?

Hvor mye tjente dere pr mnd?

Blogget tidligere, en snever blogg. Satset ikke å tjene penger på den, men hadde noen få Google-ads på den (2 pr side). Hadde vel rundt 10-12000 i inntekter derfra pr år. Tok aldri imot produkter eller skrev blogg för å promotere produkter mot betaling, da hadde jeg kunnet tjene en del ekstra.

For å tjene noe må du skrive gode innlegg og publisere jevnlig, ha nok lesere og finne ut hvordan du ønsker å tjene penge. Det er en del som betaler for å få promotert sine produkter, men da er det viktig at du skiller dette innholdet fra andre og merker tydelig at det er et betalt innlegg. Ellers mister du tilliten hos leserne. Annonser betaler noe, mer om du har en spesialisert blogg og annonsene retter seg mot dine lesere. Jo mer annonsene er relatert til innholdet, jo mer klikker leserne.

Anonymous poster hash: 45108...aff

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Forstår ikke kritikken... Hva er det som er så ille? Bare fordi jeg ikke er en 18 år gammel supermodell... Tror ikke du kan gjøre det så mye bedre selv...

Jeg blogger selv og har lært meg alt om koding, utseende, innhold etc. Du vil aldri tjene penger på bloggen din.

Skrevet

Jeg blogger selv og har lært meg alt om koding, utseende, innhold etc. Du vil aldri tjene penger på bloggen din.

Nå er ikke målet og tjene penger, jeg ønsker først og fremst og være en gratis blogger som gir gode råd og tips til folk flest... Og hvem vet kanskje jeg blir så populær en gang at jeg overstiger deg. ;)

AnonymBruker
Skrevet

Nå er ikke målet og tjene penger, jeg ønsker først og fremst og være en gratis blogger som gir gode råd og tips til folk flest... Og hvem vet kanskje jeg blir så populær en gang at jeg overstiger deg. ;)

Gode råd og tips? Ved å skrive her på kg at du misliker uføre, og så skriver du i bloggen at du er ufør, feit og klager på genene dine? Ja ikke glem den utrolig rare posten om rødt hår og vampyrer.

Nei, bruk heller energien din på å skrive fantasybøker. Det hadde vært noe for deg.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Nå blir jeg jo veldig nysgjerrig. Hva er bloggen din, Cowboy Lotte?

Anonymous poster hash: 13880...794
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nå blir jeg jo veldig nysgjerrig. Hva er bloggen din, Cowboy Lotte?

Hu har link i hvert eneste innlegg. Lysegrå.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hu har link i hvert eneste innlegg. Lysegrå.

Å gud...

Tror jeg ALDRI har sett en mer tragisk blogg!

Ikke bare helt tragisk og patetiske innlegg. Men skrivefeil, faktafeil etc. Lista er uendelig lang.

Forstår godt hvorfor hun har "mange" lesere. Det er fantastisk god underholdning å lese alt det idiotiske et menneske klarer å trykke ut. :fnise:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Mye bedre enn FF bloggen.

Anonymous poster hash: b2f85...af2

Skrevet

Å gud...

Tror jeg ALDRI har sett en mer tragisk blogg!

Ikke bare helt tragisk og patetiske innlegg. Men skrivefeil, faktafeil etc. Lista er uendelig lang.

Forstår godt hvorfor hun har "mange" lesere. Det er fantastisk god underholdning å lese alt det idiotiske et menneske klarer å trykke ut. :fnise:

Hehe, takk... Blir rørt av alle hyggelige tilbakemeldinger jeg får. :rodmer: Ja, jeg tar opp tema som engasjerer folk, ting som de færreste tørr å snakke om.

AnonymBruker
Skrevet

Mye bedre enn FF bloggen.

Anonymous poster hash: b2f85...af2

Spør du meg er begge like tragiske.

AnonymBruker
Skrevet

Hildegunn, er det deg?

Anonymous poster hash: d924b...d99
AnonymBruker
Skrevet

Så slemme dere er!! Hva er poenget med å skrive stygge ting til andre?? Har dere virkelig ikke annet å gjøre? Fy skam dere!!

Anonymous poster hash: 9c946...a58

• Liker 2
Skrevet

Tror ikke jeg ville begynt med blogging om det kun var for pengenes del.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...