AnonymBruker Skrevet 13. mars 2015 #1 Skrevet 13. mars 2015 jadda.. så skjer det her - igjen! det er så typisk.. var på en date med en fyr for ca 2 uker siden. vi hadde snakka på nettet. daten var veldig vellykka. det var veldig koselig, følte vi klikka godt. et par dager etter inviterte han meg hjem til seg og vi hadde nok en veldig hyggelig kveld, så på film, klina og alt var bare bra. snakka også om at vi må få til å møtes igjen snart og begge virka veldig interessert. har holdt god kontakt i ettertid, snakka om å møtes igjen og alt har bare vært fint og flott.. helt til her om dagen, hører plutselig ingenting fra han. og jeg føler det er jeg som har vært mest "på" i det siste, og føler dermed at det er hans "tur" til å si noe. det er så sykt typisk. skjønner ikke hva som har skjedd.. men er vel bare å innse at han mista interessen? jeg gidder i allfall ikke si noe mer, for det siste jeg vil ha på meg er å være noe masekjærring. hadde egentlig tenkt å si at vi kunne møtes en dag han har nevnt når vi snakkes nå, men skal jeg bare droppe det? eller skal jeg si det om han tar kontakt? Anonymous poster hash: 90b06...cdf
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2015 #2 Skrevet 13. mars 2015 jadda.. så skjer det her - igjen! det er så typisk.. var på en date med en fyr for ca 2 uker siden. vi hadde snakka på nettet. daten var veldig vellykka. det var veldig koselig, følte vi klikka godt. et par dager etter inviterte han meg hjem til seg og vi hadde nok en veldig hyggelig kveld, så på film, klina og alt var bare bra. snakka også om at vi må få til å møtes igjen snart og begge virka veldig interessert. har holdt god kontakt i ettertid, snakka om å møtes igjen og alt har bare vært fint og flott.. helt til her om dagen, hører plutselig ingenting fra han. og jeg føler det er jeg som har vært mest "på" i det siste, og føler dermed at det er hans "tur" til å si noe. det er så sykt typisk. skjønner ikke hva som har skjedd.. men er vel bare å innse at han mista interessen? jeg gidder i allfall ikke si noe mer, for det siste jeg vil ha på meg er å være noe masekjærring. hadde egentlig tenkt å si at vi kunne møtes en dag han har nevnt når vi snakkes nå, men skal jeg bare droppe det? eller skal jeg si det om han tar kontakt? Anonymous poster hash: 90b06...cdf Nå er jeg litt redd for at gutten du snakker om er meg for den historien er skremmende lik. Hvor gammel er du?Anonymous poster hash: 29608...4ca
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2015 #3 Skrevet 13. mars 2015 Nå er jeg litt redd for at gutten du snakker om er meg for den historien er skremmende lik. Hvor gammel er du?Anonymous poster hash: 29608...4ca haha det hadde tatt seg ut.. du får sende meg en snap hvis det er deg jeg er 23 Anonymous poster hash: 90b06...cdf
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2015 #4 Skrevet 13. mars 2015 haha det hadde tatt seg ut.. du får sende meg en snap hvis det er deg jeg er 23Anonymous poster hash: 90b06...cdf Nei, da er det ikke meg. Men jeg kan jo prøve å svare deg spørsmålet ditt for det, siden jeg er i samme situasjon, men bare andre siden lissom. Jeg velger å kutte kontakten med henne jeg driver/drev med siden jeg er i tvil lm jeg orker et forhold. Jeg begynnte å drive med henne egentlig bare får å ha sex med henne, men så begynnte jeg å like ho. I senere tid har jeg tenkt st jeg ikke orker å gå inn i et forhold, fordi det er for mye forpliktelser osv. Til forskjell fra din date har jeg nå hvertfall tenkt å si det til ho! Skal møte ho i kveld ønsk meg lykke til! Drama <3 <3 Anonymous poster hash: 29608...4ca
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2015 #5 Skrevet 13. mars 2015 Hvordan artet siste meldinger seg da? Hvordan endte det, hva ble sagt osv. Anonymous poster hash: adb21...0a3
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2015 #6 Skrevet 13. mars 2015 Nei, da er det ikke meg. Men jeg kan jo prøve å svare deg spørsmålet ditt for det, siden jeg er i samme situasjon, men bare andre siden lissom. Jeg velger å kutte kontakten med henne jeg driver/drev med siden jeg er i tvil lm jeg orker et forhold. Jeg begynnte å drive med henne egentlig bare får å ha sex med henne, men så begynnte jeg å like ho. I senere tid har jeg tenkt st jeg ikke orker å gå inn i et forhold, fordi det er for mye forpliktelser osv. Til forskjell fra din date har jeg nå hvertfall tenkt å si det til ho! Skal møte ho i kveld ønsk meg lykke til! Drama <3 <3 Anonymous poster hash: 29608...4ca Du hørtes ut som en jeg kjenner haha. Hvor gammel er du? Anonymous poster hash: 3afc0...fa8
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2015 #7 Skrevet 15. mars 2015 Hvordan artet siste meldinger seg da? Hvordan endte det, hva ble sagt osv. Anonymous poster hash: adb21...0a3 ingenting spesielt som skjedde. vi snakker bare ikke like mye nå som før. og jeg aner ikke hvorfor. vi har snappa veldig mye til hverandre hele veien, men nå så er det blitt veldig lite. hender vi sender hverandre noen, men til forskjell fra før så ble det som regel en liten samtale ut fra det, nå er det bare en random snap i blant som man åpner, og thats it. før fikk jeg også ofte snap tilbake uansett hva jeg sendte, det gjør jeg ikke lenger nå. vurderer litt å snakke til han ikveld, bare for å prøve å ha en samtale liksom. det som forvirrer meg er blant annet at jeg har sagt jeg skal litt div ting fremover som han normalt sett burde ha spurt og vært litt nysgjerrig på. virker på en måte som han ikke bryr seg. men så får jeg plutselig en snap av at han ser på film og at jeg burde vært der med han, og at det hadde vært mye koseligere og sånt. så jeg skjønner ikke helt hva han vil og hvor jeg har han liksom.. frustrerende! - ts Anonymous poster hash: 90b06...cdf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå