Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har et lite spørsmål. Det er en gutt som driver å sender meg en del meldinger og sånn. Han har alltid vært en player, men også hatt et ganske seriøst forhold. Han har kommet med komplimenter og flørtet helt fra begynnelsen av uten at jeg har gjengjeldt komplimentene. Har skrevet masse meldinger med ham, uten å ha skrevet noe jeg vil karakterisere som flørtende. Har også tatt intiativ til å finne på noe sammen et par ganger siden jeg liker og være sammen med ham som en venn. Problemet er bare at jeg tror han legger litt mer i det enn meg for å si det sånn.

Kjenner denne gutten litt fra før siden han var sammen med ei venninne av meg for 3-4 år siden. (ikke noe sånn særlig seriøst)

Det jeg lurer på er om det er galt av meg å ikke si klart i fra at jeg bare vil være venn.(jeg trodde jo kanskje han skulle forstå det ettersom jeg aldri har svart på flørtende meldinger). Har bare hatt kontakt med ham i litt over 1 mnd og snart reiser han bort for å studere. Har aldri kysset ham eller noe sånt, men jeg har heller ikke flyttet meg når han har strøket meg på ryggen osv. og en kveld han var lei seg trøstet jeg ham ved stryke ham over håret. Noe sier meg at jeg kanskje burde si klart fra at jeg bare vil være venn, men jeg har jo aldri sagt eller gjort noe som direkte kan tolkes som om jeg ville noe mer. (mener jeg da) Og dessuten så har jeg bare hatt kontakt med ham i 1 mnd og snart reiser han jo likevel.

Hadde vært fint med andres synspunkt på saken.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes du skal si klart i fra hva du ønsker, selv om du du sier han er en player. De har nok følelser de og som alle andre, bare at de ikke viser dem så godt.

Si ifra om hva du ønsker, sånn at det ikke ødelegger vennskapet deres :)

lykke til!

Skrevet

Jeg synes ikke det er noen grunn til å ta det opp, med mindre har gjør et mer konkret fremstøt. Siden han snart reiser likevel, er det vel naturlig at ting endrer seg, så hvorfor lage en ubehagelig situasjon ut av det?

Gjest Chrizzy
Skrevet
Siden han snart reiser likevel' date=' er det vel naturlig at ting endrer seg, så hvorfor lage en ubehagelig situasjon ut av det?[/quote']

Enig i det :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...