SecretDiamondF Skrevet 13. mars 2015 Forfatter #61 Skrevet 13. mars 2015 Det var han som sa den setningen, men jeg svarte selvsagt tilbake.. Jeg er litt sjenert så er ikke den som tar initiativ til å prate med fremmede som oftest, men skal prøve å bli flinkere til det Men takk for kompliment da Åi, der gikk det fort i svingene gitt Men å godt det måtte være å få den kommentaren tilbake da. Den kjenner du nok godt inni hjerterota.
Gjest avocadoen Skrevet 13. mars 2015 #62 Skrevet 13. mars 2015 Åi, der gikk det fort i svingene gitt Men å godt det måtte være å få den kommentaren tilbake da. Den kjenner du nok godt inni hjerterota. Ja, det gjorde jeg. Jeg var kjempeglad hele dagen 1
Gjest Miss Selfridge Skrevet 13. mars 2015 #63 Skrevet 13. mars 2015 Ja, det gjør jeg. Morro om personen smiler tilbake!
SecretDiamondF Skrevet 13. mars 2015 Forfatter #64 Skrevet 13. mars 2015 Ja, det gjør jeg. Morro om personen smiler tilbake! Ja, det gir en ekstra god følelse det
Gjest Miss Selfridge Skrevet 13. mars 2015 #65 Skrevet 13. mars 2015 Ja, det gir en ekstra god følelse det Så sant.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå