Gå til innhold

Smiler du til ukjente?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ja, jeg smiler til alle jeg får blikkontakt med :) Det gjør meg i godt humør å smile til og være hyggelig mot andre, og jeg setter stor pris på når folk smiler til meg. Er så lite som skal til!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg smiler til alle jeg får blikkontakt med :) Det gjør meg i godt humør å smile til og være hyggelig mot andre, og jeg setter stor pris på når folk smiler til meg. Er så lite som skal til!

Fantastisk! Ja, også er det helt gratis.. Alle har råd til det :)

Skrevet

Hehehe så hærlig :D

Musikk på ØYNENE, faktisk. Ørene, selvfølgelig :lol:

Gjest Citronella
Skrevet

Ja. Ofte. Hverdagsflørting er undervurdert. Smiler og flørter med både unge og eldre.

Skrevet

Hehehe bare fantastisk det :D Blir jo gjerne litt skylapper foran øynene når musikken durer for fullt i ørene :P:bond:

• Liker 1
Gjest Citronella
Skrevet

Musikk på øynene. Det var jo veldig fint og poetisk!
  • Liker 1
Skrevet

Ja. Ofte. Hverdagsflørting er undervurdert. Smiler og flørter med både unge og eldre.

Herlig! Det gir en god energi det :)

Skrevet

Smiler til de fleste når jeg kan, selv om jeg ikke har et naturlig smilende ansikt. Prøver å tøyse/flørte harmløst med de fleste som jeg er i kontakt med i løpet av arbeidsdagen også, kjekt å kunne gi folk litt glede i hverdagen =)

Gjest avocadoen
Skrevet

Smiler du til ukjente som du for eksempel står i kø med, eller går forbi i gata som du plutselig får øyekontakt med - eller ser du en annen vei. Smiler du til folk du ikke kjenner? :)

Ja. Får som oftest smil tilbake

Skrevet

Ja, og hvis jeg er ute og går tur sier jeg "hei" også.

Skrevet

Smiler til de fleste når jeg kan, selv om jeg ikke har et naturlig smilende ansikt. Prøver å tøyse/flørte harmløst med de fleste som jeg er i kontakt med i løpet av arbeidsdagen også, kjekt å kunne gi folk litt glede i hverdagen =)

Ah det er en god glede å gi andre.. Ikke minst gjør det veldig godt for deg selv også :)

Skrevet

Ja. Får som oftest smil tilbake

Det er godt å høre :D

Skrevet

Ja, og hvis jeg er ute og går tur sier jeg "hei" også.

Ååh så herlig :)

Skrevet

Går tur med hunden hver dag og sier hei til de fleste jeg ser ikke vil bli skremt av at jeg sier hei =) Kjekt å late som om man lever slik som før da man sa hei til folk i nabolaget og slikt ;-)

Skrevet

Går tur med hunden hver dag og sier hei til de fleste jeg ser ikke vil bli skremt av at jeg sier hei =) Kjekt å late som om man lever slik som før da man sa hei til folk i nabolaget og slikt ;-)

Fantastisk at du gjør det altså. Vi trenger å dele mer glede i hverdagen :)

Gjest Bossa Nova
Skrevet

Ja, jeg smiler gjerne til ukjente. Prøver også å se vennlig ut og være oppmerksom, når jeg ikke faller i egne tanker da. Prøver å ikke gå rundt og se sur ut...

Jeg bestreber også å være så hyggelig og høflig jeg kan mot butikkansatte.

Skrevet

Ja, jeg smiler gjerne til ukjente. Prøver også å se vennlig ut og være oppmerksom, når jeg ikke faller i egne tanker da. Prøver å ikke gå rundt og se sur ut...

Jeg bestreber også å være så hyggelig og høflig jeg kan mot butikkansatte.

Åh.. Det var veldig hyggelig at du tenker på butikkansatte også. Veldig mange av de blir desverre glemt i rushet.

Gjest avocadoen
Skrevet

Det er godt å høre :D

Det var en asiatisk mann her for en måneds tid siden som ble så glad for at jeg smilte at han sa "good morning! Have a nice day!" :) Veldig kjekt å høre slikt. Synes vi er så innesluttet her i Norge. Men bare et smil kan rett og slett gjøre dagen til noen. At han asiaten sa det han sa til meg gjorde at jeg fikk en fin dag siden jeg sjelden opplever slikt her i Norge :)

Skrevet

Det var en asiatisk mann her for en måneds tid siden som ble så glad for at jeg smilte at han sa "good morning! Have a nice day!" :) Veldig kjekt å høre slikt. Synes vi er så innesluttet her i Norge. Men bare et smil kan rett og slett gjøre dagen til noen. At han asiaten sa det han sa til meg gjorde at jeg fikk en fin dag siden jeg sjelden opplever slikt her i Norge :)

Jaa ikke sant. Den skapte nok en god ringeffekt :) Han gikk helt sikkert å smilte en lang vei, på grunn av din vakre setning og smil til han :) Godt menneske du :)

Gjest avocadoen
Skrevet

Jaa ikke sant. Den skapte nok en god ringeffekt :) Han gikk helt sikkert å smilte en lang vei, på grunn av din vakre setning og smil til han :) Godt menneske du :)

Det var han som sa den setningen, men jeg svarte selvsagt tilbake.. Jeg er litt sjenert så er ikke den som tar initiativ til å prate med fremmede som oftest, men skal prøve å bli flinkere til det :) Men takk for kompliment da :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...