Gå til innhold

Smiler du til ukjente?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Smiler du til ukjente som du for eksempel står i kø med, eller går forbi i gata som du plutselig får øyekontakt med - eller ser du en annen vei. Smiler du til folk du ikke kjenner? :)

Skrevet

Ja det gjør jeg :)

• Liker 1
Gjest Nosoul
Skrevet

Ja, det gjør jeg. Er ekstra hyggelig når de smiler tilbake :)

• Liker 1
Skrevet

Nei, det gjør jeg ikke. For meg er det helt unaturlig. Har opplevd at noen smiler til meg, og det er veldig hyggelig da :) Uventet, men hyggelig.

Gjest FruKG
Skrevet

Ja jeg smiler til folk jeg får øyekontakt med. Det synes jeg er helt naturlig egentlig :)

Gjest incognita
Skrevet

Ikke hvis det er en mann som går i følge med en kvinne. Ellers, JA! :)

Skrevet

så klart :sjarmor: så ofte jeg kan. Jeg ser at det gjør andre glad, og det gjør i alle fall meg veldig glad :)

Skrevet

:laugh::blomst::icon_lol:

Gjest Bruker1000
Skrevet

Nei, gjorde det før... Burde kanskje starte igjen med det, når jeg merker selv hvor glad det gjør meg :)

• Liker 1
Gjest Bruker1000
Skrevet

Det er dette med at man føler seg sett i en ellers hektisk hverdag

• Liker 1
Skrevet

Ja jeg smiler til alle og kommer også veldig lett i kontakt med mennesker :).

Skal ikke så mye til for å glede noen. Et smil og en hyggelig kommentar kan gjøre dagen for mange.

Skrevet

Fantastisk vakringer :D

Annonse
Skrevet

Ja, jeg gjør det uten å tenke meg om. Har fått kommentarer hele livet på at jeg ser så glad ut. Jeg hadde likevel ikke tenkt så mye over at andre mennesker blir litt gladere når jeg smiler til dem, før jeg for noen få år tilbake oppdaget at fremmede mennesker ofte lyste opp når de traff blikket mitt tilfeldig i butikker, på gaten, gjennom kafevinduer o.l.

Jeg begynte å legge mer merke til at jeg ble glad av å få et smil fra totalt fremmede og at jeg egentlig ikke hadde tenkt nok over hva dette gjør med oss. Et tilfeldig smil, kan faktisk være det som redder en dag som ellers ville vært en liten katastrofe.

Årsaken til at jeg smiler litt, når jeg ser på folk, er nok også at jeg tidligere har drevet forretning og er vant til å ønske kunder som kom inn døra velkommen med et velkommensmil, så det kommer på refleks. - Jeg var jo veldig glad for at jeg hadde kunder, så jeg ble oppriktig glad for at de kom.

• Liker 1
Skrevet

Ja, jeg gjør det uten å tenke meg om. Har fått kommentarer hele livet på at jeg ser så glad ut. Jeg hadde likevel ikke tenkt så mye over at andre mennesker blir litt gladere når jeg smiler til dem, før jeg for noen få år tilbake oppdaget at fremmede mennesker ofte lyste opp når de traff blikket mitt tilfeldig i butikker, på gaten, gjennom kafevinduer o.l.

Jeg begynte å legge mer merke til at jeg ble glad av å få et smil fra totalt fremmede og at jeg egentlig ikke hadde tenkt nok over hva dette gjør med oss. Et tilfeldig smil, kan faktisk være det som redder en dag som ellers ville vært en liten katastrofe.

Årsaken til at jeg smiler litt, når jeg ser på folk, er nok også at jeg tidligere har drevet forretning og er vant til å ønske kunder som kom inn døra velkommen med et velkommensmil, så det kommer på refleks. - Jeg var jo veldig glad for at jeg hadde kunder, så jeg ble oppriktig glad for at de kom.

Ah så fantastisk herlig å lese. Du har nok reddet mange dager :D Helt fantastisk :hjerte:

Skrevet

Ja, det gjør jeg :) Unntaket er dersom jeg har det skikkelig, skikkelig kjipt, da tar jeg musikk på øynene og unngår alle. (Og ser nok ut som noe man ikke burde nærme seg med ildtang engang :laugh: )

• Liker 1
Skrevet

Ja, det gjør jeg :) Unntaket er dersom jeg har det skikkelig, skikkelig kjipt, da tar jeg musikk på øynene og unngår alle. (Og ser nok ut som noe man ikke burde nærme seg med ildtang engang :laugh: )

Hehehe så hærlig :D

• Liker 1
Skrevet

:laugh::blomst:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...