AnonymBruker Skrevet 13. mars 2015 #1 Skrevet 13. mars 2015 Jeg er 20 år og ser på meg selv som normal når det gjelder utseende. Jeg har 50 matcher, men trykker liker på veldig mange. Hvor mange har du, og hvor gammel er du? Er du kresen?Anonymous poster hash: ef00a...22a
Charmander Skrevet 13. mars 2015 #2 Skrevet 13. mars 2015 27 år, 500 matcher, fikk tinder rundt januar tider. Klikker ikke like på alt, og får matcher jeg aldri trodde jeg skulle få.
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2015 #3 Skrevet 13. mars 2015 Som regel alltid rundt 10. Stk til en hver tid. Dette er matcher som er villig og keen til å møtes, ikke bare for å samle på gutter og få validering.Anonymous poster hash: a0338...c62
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2015 #4 Skrevet 13. mars 2015 Og er 32 år.Anonymous poster hash: a0338...c62
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2015 #5 Skrevet 13. mars 2015 27 år, 500 matcher, fikk tinder rundt januar tider. Klikker ikke like på alt, og får matcher jeg aldri trodde jeg skulle få. Du er over gjennomsnittet kjekk du da?Anonymous poster hash: ef00a...22a 3
Charmander Skrevet 13. mars 2015 #7 Skrevet 13. mars 2015 Du er over gjennomsnittet kjekk du da?Anonymous poster hash: ef00a...22a Helt average joe, og litt "lav" men det ser man tydeligvis ikke i bildene. Men jeg dater høyere jenter så lenge de ikke har "issues" med det. 1
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2015 #8 Skrevet 13. mars 2015 Du med 500 matcher, fint for deg det. En gjennomsnittsmann får kanskje 50 i året, og da tar jeg litt i. Så fint for deg, du må nok se bra ut. Bra jobba. Til dere damer som leser dette, at en har 500 inlegg mens de fleste andre menn har lite matcher viser jo hva dere går etter, utseende. Når 90% av jentene går etter de 10% "kjekkeste" guttene blir det jo en feil i balansen. Anonymous poster hash: bdb28...984 3
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2015 #10 Skrevet 13. mars 2015 27 år, 500 matcher, fikk tinder rundt januar tider. Klikker ikke like på alt, og får matcher jeg aldri trodde jeg skulle få. Yeah right. Anonymous poster hash: ffb0b...893 5
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2015 #11 Skrevet 13. mars 2015 0. Har ikke tinder. Hvorfor svarer du på et spørsmål som åpenbart er rettet mot de som har det, da?Anonymous poster hash: ffb0b...893 12
Gjest Frank Slade Skrevet 13. mars 2015 #12 Skrevet 13. mars 2015 Første gangen jeg hadde Tinder hadde jeg rundt 250 matcher. Likte forholdsvis ukritisk i et bredt alderspenn. De aller færreste opplevde jeg som attraktive. Andre gangen, nå, har jeg 9 matcher. Har vel hatt det et par uker. Forskjellen fra første gang er at jeg er ganske kresen og nesten utelukkende liker jenter under 25, med noen få unntak over 25. Er selv 30. Så mulig det er en del av disse ungjentene som ikke en gang kikker på meg. Får vel bare konkludere med at utseendet er under gjennomsnittet.
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2015 #13 Skrevet 13. mars 2015 Et tall sier veldig lite uten kontekst. Skal en få noe fornuftig ut av sånne data må en nesten vite hvor i landet en befinner seg, hvor stor radius en har valgt, hvor lenge en har hatt Tinder og hvor mange en i snitt sveiper til høyre. Jeg har akkurat begynt å bruke det, men en kamerat har fått 194 i løpet av to år i et område med befolkning på rundt 70 000 personer. Jenter vil i de fleste tilfeller få langt flere matcher enn gutter, og noen få gutter vil få mange flere treff enn flertallet. Det er selvsagt mye basert på utseende, men for min del er typen bilder og tekst en viktig del av det. Noen liker jeg ikke rett og slett fordi bildene ikke viser noe som helst nyttig og det heller ikke står noe i teksten. Det er ikke nødvendig med 3-4 bilder av hunden din. De som bruker Tinder er interessert i hvordan du ser ut og hvem du er, ikke hvordan hunden din ser ut. Dersom du bruker Tinder seriøst, bruk litt tid på å tenk gjennom hva du legger i profilen, gjerne basert på hva du får mest ut av andre sine profiler. Få med 2-3 bilder av ansiktet fra forskjellige vinkler og gjerne et helkroppsfoto eller to. For min del er litt tekst om hvem du er veldig positivt. Ordtak og sitater fra andre er i stor grad bortkastet, det sier ingenting om en person. Når du ser på andre sine profiler, er det nyttig for deg å se at en person spilte et brettspill en gang, lagde en snømann og har bilder av hunden sin? Det må gjerne stå i profilen og bilder med deg og hunden er greit, men fokuser på bilder av deg selv, helst fra litt forskjellige vinkler og i brukbart lys. Mulig de ikke er spesielt seriøse med Tinder, men jeg har sett mange profiler som ikke får meg til å like vedkommende fordi jeg ikke sitter igjen med noe som helst etter å ha sett på den. Så finnes det selvsagt de som med vilje unngår å vise for mye av seg selv. Det er forståelig, men da må en samtidig være forberedt på at eventuelle matcher blir skuffet når han eller hun først får se gode bilder. Anonymous poster hash: 1cba9...d51 1
Gjest Frank Slade Skrevet 13. mars 2015 #14 Skrevet 13. mars 2015 Men jeg dater høyere jenter så lenge de ikke har "issues" med det. Hvor ofte er det et issue? Jeg datet en jente som var 1 cm høyere en gang og for henne var det et issue. Foretrekker vel egentlig at jenter er lavere enn meg, men nå og da møter man jo på noen lekkerbiskener som er litt høyere, men merker at jeg automatisk filtrerer de vekk, både for egen del, men også fordi jeg tenker at hun sikkert vil ha en som er høyere. Med 180 cm er det heldigvis sjeldent et problem, men er jo en del høye kvinner i dette landet har jeg funnet ut.
Gjest Herr Heftig Skrevet 13. mars 2015 #15 Skrevet 13. mars 2015 Hvorfor svarer du på et spørsmål som åpenbart er rettet mot de som har det, da?Anonymous poster hash: ffb0b...893
Miklo Velka Skrevet 13. mars 2015 #16 Skrevet 13. mars 2015 37 år gammel. Bor i et område med rundt 1,5 millioner mennesker. Har brukt Tinder i omtrent 1,5 år. Har kanskje 10 matcher, litt usikker faktisk. Akkurat nå er det bare tre som ikke har slettet brukeren sin eller klikket på Unmatch. Ingen av de 10 har svart når jeg har skrevet.
Gjest oleoh Skrevet 13. mars 2015 #17 Skrevet 13. mars 2015 Har fått 1 match. Og det var av meg på min andre mobil
Gjest oleoh Skrevet 14. mars 2015 #18 Skrevet 14. mars 2015 (endret) 37 år gammel. Bor i et område med rundt 1,5 millioner mennesker. Har brukt Tinder i omtrent 1,5 år. Har kanskje 10 matcher, litt usikker faktisk. Akkurat nå er det bare tre som ikke har slettet brukeren sin eller klikket på Unmatch. Ingen av de 10 har svart når jeg har skrevet. Feel you, bra, feels. Endret 14. mars 2015 av oleoh
OnFire Skrevet 14. mars 2015 #19 Skrevet 14. mars 2015 Har likt veldig få, og dermed står jeg med en ganske fantastisk smultring Tror ikke det er noe poeng for meg å henge på Tinder. 1
Charmander Skrevet 14. mars 2015 #20 Skrevet 14. mars 2015 Hvor ofte er det et issue? Ser en nå litt nå og da, hun er typ 4-5 cm høyere, hun spurte om jeg hadde datet noen høyere nevnte kun at det var vanlig for meg og siden har det ikke vært noe snakk om det. Hun før det var kanskje 1 cm høyere, her ble det aldri ordet høyde nevnt. Det virker som så fort vi har vært litt intime og at jeg viser de at jeg er dominerende at hele høyde "problematikken" bare forsvinner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå