Gå til innhold

Komme i form

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har lenge hatt lyst til å komme i bedre form, men vet ikke helt hvor jeg skal begynne eller hva slags øvelser/treningsformer jeg skal satse på.

Jeg ønsker ikke å betale for å trene, f.eks gjennom helsestudioer eller annen organisert trening, men vil gjøre mest mulig hjemme. Det jeg lurer på er om en av dere har litt peiling, og kan komme med et grovt forslag til en treningsplan? Dvs hvilke og hvor mange daglige styrkeøvelser og hva slags/hvor mye kondisjonstrening.

Er ikke overvektig og i middels god form fra før.

Har håndvekter og boksepute til disposisjon.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så du Superstjernekropp på TVNorge i sted? Puh, snakk om hardkjør! Men gu så digg det må være å ha en personlig trener som presser på når motivasjonen svikter. Det gjør den nemlig stadig for meg...

Skrevet

Ja så det. Derfor jeg kom på å starte denne tråden akkurat nå :-)

Skrevet

Jeg blir også superinspirert etter å se slik på TV. Før var det tirsdagskveldene som gjorde det for meg: Motepolitiet etterfulgt av Extreme makeover fikk meg til å ta en ekstra titt i speilet etterpå og tenke: NÅ begynner jeg! Bare så synd det sjelden varer til dagen etter...

Skrevet

Å gå tur er veldig effektivt!

Ta deg en times spasertur hver dag og du vil fort merke fremgang!!

GOD TUR :)

Skrevet

Ja, å ta en time med rask gange hver dag (el begynn med annenhver også!)er virkelig effektivt!Jeg gjorde det i 2 uker og merket gode resultater.Skal sies at jeg samtidig kuttet ned på sukker og fett. På torsdag begynte studiene igjen (les:konserter,grilling, ikke tid til å gå)så nå er ikke resultatet det samme..men jeg begynner i kveld igjen!!

Skrevet

Det viktigste er at pulsen øker og du blir svett. Finn noe du liker, som du kan holde på med uten å synes at det blir kjedelig etter en stund, det er det eneste som virkelig holder motivasjonen oppe. Å trene bare for å bli sunnere holder aldri særlig leng, du må rett og slett ha lyst.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...