Jerry Lee Skrevet 22. juli 2016 #101 Del Skrevet 22. juli 2016 (endret) Et til i samme gate... "I just am what I am... Jerry Lee FUCKED UP Lewis. And if you don't like that, you can kiss my ass, BOY!!". Jerry Lee Lewis. (TV-intervju). Endret 22. juli 2016 av Jerry Lee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2016 #102 Del Skrevet 22. juli 2016 If you are doing something interesting in this world - you are going to get critics. If you absoluty don`t want any critics at all, don`t do anything interesting or new! Anonymkode: 5345e...e30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Astralianorway Skrevet 23. juli 2016 #103 Del Skrevet 23. juli 2016 Den 10. mai 2015 at 17.55, Pawn Hearts skrev: Peter Hammill har sin egen vri på den linjen: https://www.youtube.com/watch?v=JwIAqyR_6y8 I begynnelsen synger han: I'm in command, I'm in control, I am the captain of my soul. Han skifter mening etter hvert: I'm not in command, I'm out of control, I am the Ship's Boy of my soul.... Bravo! Jeg har diktsamlingen hans signert (et eller annet sted). Du har den antagelig selv og er enig i at "Killers, Angels, Refugees" er en perle :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Astralianorway Skrevet 23. juli 2016 #104 Del Skrevet 23. juli 2016 Den 12. mars 2015 at 10.40, SecretDiamondF skrev: Tenkte jeg skulle starte en tråd der alle kan legge inn sitater som både motiverer og innspirerer. Akkurat nå er denne min favoritt: “ In the end, it's not the years in your life that count. It's the life in your years.” Hva er ditt? :D I know that there are people who do not love their fellow man, and I hate people like that! (Tom Lehrer) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kim Skrevet 23. juli 2016 #105 Del Skrevet 23. juli 2016 (endret) Har flere jeg synes er gode, men denne fra Hume er ofte relevant. Endret 23. juli 2016 av Kim Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2016 #106 Del Skrevet 25. juli 2016 "If you want the rainbow, you have to put up with the rain." - Dolly Parton. Anonymkode: 5345e...e30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommer2464 Skrevet 7. juli 2022 #107 Del Skrevet 7. juli 2022 (endret) Spoiler Give me Scotland or i die John Knox the reformator of Scotland Endret 7. juli 2022 av Sommer2464 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå