Gjest Haaploes Skrevet 15. mars 2015 #41 Skrevet 15. mars 2015 Ja og nei. Eg handlar ein del brukt, og då er eg meir oppteken av det enn elles, eg er til dømes meir interessert i å betale for ei brukt Erich Fend-kåpe enn for ei HM-kåpe. (...) Erich Fend, min store kjærlighet! Drømmer fortsatt om den kåpen jeg ikke fikk meg til å ta meg råd til den gangen... Det er viktig for meg hva som står på lappen i den forstand at jeg sjekker stoffkvalitet og vaskeanvisning. Jeg har fortsatt et stykke å gå når det kommer til å virkelig vurdere produksjonsland, men det er noen land/kjede-kombinasjoner jeg har svartelistet.
Gjest Lille-pus Skrevet 15. mars 2015 #42 Skrevet 15. mars 2015 Merket er ikke av betydning, snittet og kvaliteten (sømmer og stoffkomposisjon) er derimot av betydning. Noen designere syr sine plagg med et snitt som passer meg veldig godt, og da ser jeg ofte etter disse når det er behov for noe nytt.
Savannah87 Skrevet 15. mars 2015 #43 Skrevet 15. mars 2015 Absolutt ikke. Kunne ikke brydd meg mindre
Gjest anonym2233 Skrevet 15. mars 2015 #44 Skrevet 15. mars 2015 Yttertøy er jeg opptatt av at de skal være gode, da typisk Bergans, Norrøna, HH..osv, ellers annet tøy er jeg ikke opptatt av. Kanskje jeans? Men da pga passform og str. Utover det, nei.
Fashionistaen Skrevet 16. mars 2015 #45 Skrevet 16. mars 2015 Jeg er vel egentlig nokså opptatt av merker, ja. Kjøper endel klær fra HM og liknende og om jeg synes at noe er pent, bryr jeg meg ikke om merkelappen. Kunne dog aldri slått meg å betale det samme for en veske fra HM som fra Prada.
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2015 #46 Skrevet 16. mars 2015 Kunne virkelig ikke brydd meg mindre:p synes faktisk mange av disse super-merkene er stygge. Derimot er jeg opptatt av litt kvalitet på ting en ikke kjøper så ofte, fin vinterkåpe f.Eks. Samt hvordan de blir produsert (barnearbeid o.l) Anonymous poster hash: b1ec5...cf0
Gjest ricecrispies Skrevet 20. mars 2015 #47 Skrevet 20. mars 2015 Ja, nå som jeg endelig har råd til det,synes jeg det er litt gøy. Men ikke det aller dyreste. Har litt Gant,Ralph Lauren,by Malene Birger,Marc Jacobs o.l. Ikke noe LV eller Gucci eller noe sånn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå