Gå til innhold

Jenter, hvordan vet du at du har fått orgasme? Hvordan føltes din første orgasme?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er i slutten av tyveårene, har vært gift med en mann som ikke brydde seg om jeg kom eller ikke, og har aldri vært opptatt av å komme selv heller.

Derfor har jeg ALDRI hatt en orgasme. Jeg vet ikke hvordan det føles.

Nå, etter skilsmissen, dater jeg en eldre mann, som forguder å gi meg nytelse. Men jeg er ikke kjent med kroppen min enda. Prøver meg frem, men jeg vet ikke hvor nærme eller langt fra jeg er...

Så, hvordan føltes det første gangen? Hvordan føles det alle andre gangene? Hva skal jeg "se etter"/føle?

Takk for alle svar!

Anonymous poster hash: 9c7e8...fa8
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

De fleste ordner seg vel selv første gang? I tenårene...

Det at du ikke har utforsket din egen kropp, er jo ikke du kan skylde din eks for.

Første gang var litt "wow" husker jeg, for da hadde jeg jo ikke kjent noe slik før. Når jeg har sex nå, så sørger jeg ofte for egen orgasle ved å stimulere klitoris under veis. Stimulere mannen er jo det hyggelig, men gjør han ikke det tar jeg bare ansvar selv.

Anonymous poster hash: 0eddb...fb8

AnonymBruker
Skrevet

De sier til førstegangsfødende at du VET når det er ordentlige rier og fødsel starter. På samme måte VET du når du har hatt orgasme. Lurer du, har du ikke hatt det. Kjøp deg klitoris-vibrator, jente!

Anonymous poster hash: 3db19...7dd

AnonymBruker
Skrevet

det er ikke eksen din sin skyld at du aldri har hatt orgasme iallefall.

Men du VET når du har fått orgasme.

Anonymous poster hash: 4af47...ebf

AnonymBruker
Skrevet

Greia med orgasme er at det er ingen tvil om at du har fått en orgasme, når du først får den. Frem til jeg var 20 gikk jeg rundt og tenkte at jeg kanskje hadde fått en. Jeg hadde ikke peiling :fnise: Etter jeg slo opp med den første typen min, kjøpte jeg meg en vibrator. Jeg hadde jo onanert, hatt mye sex og hadde generelt et veldig høyt sex drive, men det jeg trodde var en orgasme, var visst bare den gode prikkingen jeg får før orgasmen kommer, som kommer som et realt slag i trynet (et veldig godt slag i trynet). Personlig begynner jeg før orgasmen å skjelve, noen ganger rykker jeg litt til. Når orgasmen kommer, er det vanskelig å forklare, men det kan kjennes litt ut som jeg forsvinner litt. Jeg skjønner hvorfor franskmennene kaller orgasmen for "la petite mort". Jeg får veldig sterke orgasmer, som slår meg ut, og det kribler og prikker kraftig i hele underlivet, før det sprer seg ut gjennom kroppen og ender i en litt god og varm følelse, før jeg blir veldig utmattet. Under orgasmen trekker skjeden seg sammen, pulserende.

Noen ganger kan det nesten være litt ubehagelig før orgasmen inntreffer, på en måte. Klitoris blir veldig sensitiv, og skjelvingen kan være irriterende. Orgasme er bare en greie man vet at man har hatt. Det er en fullstendig wow-opplevelse. Jeg velger å bruke ordet "bibelsk" eller "åpenbarende". Uansett, det er kjipt at du ikke har hatt en ordentlig orgasme før. Men det er bra at du har fått deg en mann som ønsker å gi deg en. Problemet er bare det at dersom du ikke gjør noe selv, for å finne ut hva som gir deg orgasme, eller utforsker kroppen din mer på egenhånd, blir oppgaven mye vanskeligere for din nye mann. Du kan hjelpe ham litt på vei gjennom å kjenne på deg selv og stimulere deg selv. Jeg bruker for eksempel ekstremt lang tid på å oppnå orgasme. Noen ganger klarer vi det selv, mens andre ganger bruker vi hjelpemidler, som vibratorer.

Dette er noe som varierer veldig fra kvinne til kvinne. Noen får orgasme kjempelett og kjempefort, mens andre må jobbe litt mer for å få den. Noen liker kraftig og hard stimuli, andre liker myk og forsiktig stimuli. Andre er avhengig av romantiske, rolige omgivelser, mens noen oppnår den beste orgasmen i motsatt miljø. Det varierer også hvilke teknikker man foretrekker. Her er det bare å lese seg opp, prøve litt selv og prøve litt sammen med mannen din. Lykke til! Du kommer helt sikkert til å få det til :-)

Anonymous poster hash: bb2cd...1ff
  • Liker 3
Skrevet

Mange begynner å utforske sin egen kropp og får første orgasme tidlig, lenge før man er kjønnsmoden. Det gjorde hvertfall jeg.. Tror det har hjulpet meg veldig når jeg har hatt sex med andre, jeg vet hva som fungerer og får lett orgasme.

Som andre over sier, du vet når du får en. Men de kan variere i styrke..

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...