Gå til innhold

Reise (fly) med Norwegian?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal reise innenlands i april, men har ikke råd til å reise med SAS fordi det er så råttent dyrt. Ser nå at Norwegian-flyene stort sett er i rute, hvis jeg ikke har sett helt feil, og billettene for datoene jeg skal reise på er veldig rimelige.

Om jeg ender opp med å ikke kunne reise; samme det. Så lenge jeg får pengene tilbake er det ikke krise. Det jeg lurer på er om noen vil fraråde meg om det, og i så fall, hvorfor? Kan jeg stole på at pengene kommer tilbake om flyet skulle bli kansellert? Eller er Norwegian "back in buisness" nå?

Anonymous poster hash: 4b34c...a54
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Streiken er over. Du kan trygt fly.

Det kan selvsagt oppstå forsinkelser o.l., men det kan skje med alle slags selskaper. Selv har jeg kun opplevd det med SAS og Widerøe. Så hopp i det og fly! Jeg har kun positive erfaringer med Norwegian.

Anonymous poster hash: fa266...aea
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ah, så bra! Da bestiller jeg! :) Har også bare positive erfaringer med Norwegian, og så er billettene billigere. :)

ts

Anonymous poster hash: 4b34c...a54
  • Liker 1
Skrevet (endret)

Er så utrolig irriterende å fly! Hjelper ikke at prisene er lave... Folk klager stadig på at jeg tar to seter, når jeg bare har betalt for en... Er ikke min skyld at setene er så sykt små. Jeg nekter å betale mer bare fordi jeg er litt stor. Norwegian og andre selskaper burde gi erstatning for tort, svie og mobbing! :sinna:

Endret av Cowboy Lotte
Skrevet

Streiken er over, så det er bare å reise ;)

Jeg skal selv bestille flybilletter med Norwegian nå i helgen, og er ikke bekymret.

Skrevet

Reiser med Norwegian morgen tidlig til Krakow. Reiser stort sett bare med Norwegian, og ha stort sett bare gode erfaringer med det. De har i alle fall mye nyere og bedre fly enn SAS.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...