Gjest Fortvilt!!! Skrevet 16. august 2004 #1 Del Skrevet 16. august 2004 Jeg er en jente på 23 år, som har vært samboer med kjæresten i snart 2 1/2 år. Det hender at jeg går inn på kvinneguiden, som gjest, for å få tips og evt. mulige løsninger om seksualitet og samliv. Det er utrolig flott, for det er veldig bra for meg å se hva andre synes og mener! Takk for alle tidligere henvendelser! Her er problemet!! For litt over ett år siden skaffet jeg meg en nydelig hundehvalp. Den er blitt min baby, og jeg er forferdelig glad i den.. I går kom jeg hjem, og hørte klynking fra soverommet. Jeg ropte "Hallo!", og etter få sekunder kom hunden løpende ut fra soverommet. Jeg gikk inn dit, og fant samboeren stående midt på gulvet med buksene nede! Jeg vet at klynkingen tilhørte "babyen" min, men det er en veldig pervers tanke å tro at samboeren "tok" hunden... Det vrenger seg i hele meg, og jeg blir kvalm av tanken. Samboeren min så ganske paff ut, men reagerte med å le, og si "at han stod å ventet på meg".. Det virker for min del som ganske rart, for jeg kom noen timer tidligere hjem enn planlagt.. :veldigsur: Jeg får meg ikke til å beskylde han for noe så perverst, og jeg så jo ingenting med mine egne øyne, men det hele virker for meg som veldig veldig rart!! Hva skal jeg gjøre?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 16. august 2004 #2 Del Skrevet 16. august 2004 For det første: :o :o :o :o For det andre: stakkars hund! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Icy Skrevet 16. august 2004 #3 Del Skrevet 16. august 2004 Det høres ikke bra ut :/ Hvis han hadde buksene nede og du vet med sikkerhet at hunden var i samme rom høres det rart ut. Kan dessverre hende han har gjort det du har sagt.. hvis det er tillfelle kan han ikke være helt frisk spør du meg... Men på den andre siden kan det jo hende at han bare hadde det kjekt med høyrehånden sin. Men litt rart det også... hvis han runker og hunden er i samme rom... Tror ikke det er normalt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 16. august 2004 #4 Del Skrevet 16. august 2004 :o Makan! Jeg ville tatt med hunden til dyrlegen for en liten undersøkelse "der bak" - for å vite med sikkerhet! Hvis det er tilfelle at noe uhørt har skjedd kan du ikke risikere at hunden utsettes for det igjen!!! Føler med deg :trøste: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 16. august 2004 #5 Del Skrevet 16. august 2004 Det er jo ikke sikkert han tok hunden bak, for å si det slik. Kanskje han forsøkte å få den til å slikke ham? Han er ikke den første mannen til å gjøre det, om vandrehistoriene stemmer... Men selvsagt, det gjør jo situasjonen bare marginalt bedre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^me^ Skrevet 16. august 2004 #6 Del Skrevet 16. august 2004 *helt ordløs* jeg ville også gått til dyrlegen og få sjekket der bak og fått papir på det om det var tilfelle at han "tok" hunden. hadde det vert tilfelle så hadde jeg sagt mange stygge ting til samboern og gått med hunden rundt armene! dakal voffsen!gi ham ekstra mye oppmerksomhet og kjærlighet enn vanlig! lykke til! vi får håpe på at det ikke var tilfellet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. august 2004 #7 Del Skrevet 16. august 2004 Håper virkelig ikke at det er slik mistankene retter seg imot. Jeg blir dårlig bare av tanken..... Undersøk hunden din - legg merke til uvanlig opptreden fra hun OG sambo... *GRØSSENDE* hundevenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 16. august 2004 #8 Del Skrevet 16. august 2004 dakal voffsen!gi ham ekstra mye oppmerksomhet og kjærlighet enn vanlig! Eh... eller kanskje litt MINDRE oppmerksomhet og 'kjærlighet' enn vanlig... muligens Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest emmi Skrevet 16. august 2004 #9 Del Skrevet 16. august 2004 pic02995.jpg ..løøp. og ta for all del med hunden!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BENE Skrevet 16. august 2004 #10 Del Skrevet 16. august 2004 at han har drevet med noe muffens er vel hevet over all tvil..??! Behøver selvsagt ikke bety at han har "tatt" hunden, men noe må jo ha skjedd.. Litt naivt å tro noe annet vel Sier meg enig med de andre her.. få undersøkt hunden!! En seriøs prat med sambo ang dine mistanker hadde vel heller ikke skadet.. Du er kanskje ikke så kåt på han om dagen.. Lykke til :trøste: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^me^ Skrevet 16. august 2004 #11 Del Skrevet 16. august 2004 Eh... eller kanskje litt MINDRE oppmerksomhet og 'kjærlighet' enn vanlig... muligens øh?hvorfor skal hun gi hunden mindre oppmerksomhet og kjærlighet en vanlig?hunden har kansje blitt misshandlet???tror du ikke den trenger noen som den kan være trygg hos da??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. august 2004 #12 Del Skrevet 16. august 2004 Hva om det var dette som skjedde: Han tar seg en ronk. Helt lovlig. Bikkja kommer inn og begynner å forstyrre. Han prøver å bli kvitt den. Bikkja blir redd og klynker. Du kommer hjem. Altså, bare fordi han er mann så betyr det ikke at han tar til takke med et hull på fire bein når du ikke er hjemme. Og hadde han harvet over bikkja når du kom hjem er jeg sikker på at han hadde hatt en bedre unnskyldning på lager, og han hadde sikkert ikke stått på gulvet sånn som du tok han. Han hadde garantert dratt opp buksene i vill panikk...haha... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 16. august 2004 #13 Del Skrevet 16. august 2004 Hva om det var dette som skjedde: Han tar seg en ronk. Helt lovlig. Bikkja kommer inn og begynner å forstyrre. Han prøver å bli kvitt den. Bikkja blir redd og klynker. Du kommer hjem. Hunder flyr ikke rundt og klynker heeelt uten noen som helst grunn... Han kan muligens ha slått den / stått på den, men er det egentlig så mye bedre? Øøøøø.... :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 17. august 2004 #14 Del Skrevet 17. august 2004 Hunder flyr ikke rundt og klynker heeelt uten noen som helst grunn... Han kan muligens ha slått den / stått på den, men er det egentlig så mye bedre? Øøøøø.... :evil: Å ja, det er klart, han må jo enten ha hatt sex med bikkja ELLER slått/stått på den. Jadda..... Nabokona har ei bikkje som står og klynker uti hagen her helt alene... Jeg tror jeg må ta en prat med henne fordi mannen hennes har jo sex med bikkja, eller i det minste slår, sparker eller står på den... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest agurk Skrevet 17. august 2004 #15 Del Skrevet 17. august 2004 Hva om det var dette som skjedde: Han tar seg en ronk. Helt lovlig. Bikkja kommer inn og begynner å forstyrre. Han prøver å bli kvitt den. Bikkja blir redd og klynker. Du kommer hjem. Altså, bare fordi han er mann så betyr det ikke at han tar til takke med et hull på fire bein når du ikke er hjemme. Og hadde han harvet over bikkja når du kom hjem er jeg sikker på at han hadde hatt en bedre unnskyldning på lager, og han hadde sikkert ikke stått på gulvet sånn som du tok han. Han hadde garantert dratt opp buksene i vill panikk...haha... Vet du, tror nok jeg er enig med deg jeg. Ialledager da, han har vel neppe hatt sex med hunden! Du får ta og spørre han da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eir Skrevet 17. august 2004 #16 Del Skrevet 17. august 2004 Hunder flyr ikke rundt og klynker heeelt uten noen som helst grunn... Han kan muligens ha slått den / stått på den' date=' men er det egentlig så mye bedre? Øøøøø.... :evil:[/quote'] Noen hunder klynker for veldig lite. Scenariet til anonym er ikke usannsynlig, han ligger på senga og ronker, hunden hopper opp og stikker snuten i skrittet på han, han lemper bikkja vekk og ned på gulvet, den klynker, enten over å bli avvist, eller fordi den slo seg litt. Som sagt, det er mer enn ett svar her, hva med å bare spørre typen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 17. august 2004 #17 Del Skrevet 17. august 2004 Ta med hunden til dyrlegen og sjekk. Men jeg må nesten si at det her hørtes undelig mistenkelig ut. :o jeg tror hunden din har blitt utsatt for seksuelle overgrep fra en syk mann :evil: :evil: :evil: eller hva man kaller det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^me^ Skrevet 17. august 2004 #18 Del Skrevet 17. august 2004 Noen hunder klynker for veldig lite. Scenariet til anonym er ikke usannsynlig, han ligger på senga og ronker, hunden hopper opp og stikker snuten i skrittet på han, han lemper bikkja vekk og ned på gulvet, den klynker, enten over å bli avvist, eller fordi den slo seg litt. Som sagt, det er mer enn ett svar her, hva med å bare spørre typen? hvis han hadde misbrukt hunden seksuelt, tror du han hadde sagt sannheten om hun hadde spurt? hva om hun hadde feil, hvordan tror du han må føle seg etterpå? det er bedre om VITE enn og tro og annklage.. kom deg kjapt til dyrlege før tegnene kansje har gått vekk etter overgrepet..(om det var tilfellet) hadde vert fint med svar om hva du har gjort.. håper det ikke er det vi tror! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå