kjøttmeis Skrevet 13. mars 2015 #1 Skrevet 13. mars 2015 Jeg er bortreist og har glemt igjen laderen til iPhonen. Jeg har lite strøm og skal være borte i flere dager. Alt jeg har her er en USB og en Samsung-lader. Er det mulig å bruke noe av det uten å skade iPhonen, eller må jeg kjøpe meg ny lader? Takk
mereo Skrevet 13. mars 2015 #2 Skrevet 13. mars 2015 Tenker du på den pluggen som går i veggen? Der har jeg brukt forskjellige typer og det har gått helt fint
kjøttmeis Skrevet 13. mars 2015 Forfatter #3 Skrevet 13. mars 2015 Tenker du på den pluggen som går i veggen? Der har jeg brukt forskjellige typer og det har gått helt fint Okei Tenker også på den pluggen som skal inn i mobilen. Kan den brukes? Vil ikke risikere å ødelegge noe ved å teste ut, hehe...
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2015 #4 Skrevet 13. mars 2015 Ja, selvfølgeligAnonymous poster hash: fb26d...90d
Druid Skrevet 13. mars 2015 #5 Skrevet 13. mars 2015 Okei Tenker også på den pluggen som skal inn i mobilen. Kan den brukes? Vil ikke risikere å ødelegge noe ved å teste ut, hehe... Den som skal inn i mobilen er forskjellig og kan ikke brukes.
kjøttmeis Skrevet 13. mars 2015 Forfatter #6 Skrevet 13. mars 2015 Den som skal inn i mobilen er forskjellig og kan ikke brukes. Okei... Da må jeg kjøpe ny.
mereo Skrevet 13. mars 2015 #7 Skrevet 13. mars 2015 Okei Tenker også på den pluggen som skal inn i mobilen. Kan den brukes? Vil ikke risikere å ødelegge noe ved å teste ut, hehe... De er ikke like, så du vil ikke få strøm. Du blir nødt til å få kjøpt deg en usb plugg som passer til iphone.
Gjest Lille-pus Skrevet 13. mars 2015 #8 Skrevet 13. mars 2015 (endret) Av egen erfaring vet jeg at Clas Ohlson har ladekabel til iPhone (yepp. har selv reist fra ladekabelen og vært nødt til å kjøpe 'ny'). Har du en pc i nærheten slik at du klarer deg med denne? - eller må du ha en slik i tillegg? Tillegg: Her er 'full pakke', alt du trenger, til en annen pris enn Apple tar. Jeg var litt rask første gang, beklager det. Endret 13. mars 2015 av Lille-pus
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå