AnonymBruker Skrevet 13. mars 2015 #1 Skrevet 13. mars 2015 Jeg skal kjøpe meg ny kapselmaskin, men jeg skjønner ikke helt hva som er forskjellen på de forskjellige dolce gusto maskinene, er det noen her som kan hjelpe meg med det? Jeg vet at det er forskjell på str på vanntanken, og om de er manuelle eller automatisk, men bortsett fra det så skjønner jeg ikke helt hva forskjellene er.., men det er stor forskjell i pris. For eksempel så finnes den lille maskinen i både manuell og automatisk (den automatiske kalles mini me ett-eller-annet), og den automatiske er billigere enn den manuelle. Anonymous poster hash: ea4cc...1c9
Belima Skrevet 13. mars 2015 #2 Skrevet 13. mars 2015 Den automatiske er fra fabrikkens side innstilt på riktig mengde væske til kaffen, noe den andre ikke er. Jeg har selv en mauell, men har funnet ut at for meg så er den ok. Skulle jeg kjøpt ny i dag, så hadde jeg kjøpt den som var billigst.
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2015 #3 Skrevet 13. mars 2015 Forskjellen er kun automatisk/manuell, vanntankstørrelse og design.Anonymous poster hash: 16558...052
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2015 #4 Skrevet 13. mars 2015 Jeg har en Dolce Gusto Circolo (automatisk). Syns den er veldig grei, tror ikke jeg vill hatt noen av de andre. Men har ikke prøvd manuell så kan ikke uttale meg om manuell er like greit som automatisk. Anonymous poster hash: 32fbf...9bf
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2015 #5 Skrevet 13. mars 2015 Det jeg ikke skjønner er hvorfor den automatiske er billigere enn den manuelle, hvis det er hele forskjellen? Jeg har en manuell fra før, men tenkte å bytte den ut så hvis den automatiske er dårligere på andre måter, så vil jeg heller kjøpe det samme som jeg har i dag.Anonymous poster hash: ea4cc...1c9 2
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2015 #6 Skrevet 13. mars 2015 Jeg byttet ut min dolce gusto med en bosh Tassimo noe jeg er veldig glad for.Dolce gusto var ikke noe bra. Anonymous poster hash: 0619e...d50 1
peppermyntete Skrevet 16. mars 2015 #8 Skrevet 16. mars 2015 Jeg har en liten arvet manuell og synes den er litt upraktisk i bruk. Vet aldri helt om det blir for lite/mye vann. Hadde gått for automatisk om jeg skulle kjøpe ny
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2015 #9 Skrevet 16. mars 2015 Har en manuell og liker det. Synes det er praktisk å kunne justere mengden vann etter personlig preferanse og hva jeg har lyst på akkurat den dagen Anonymous poster hash: 06c4a...f35 1
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2015 #10 Skrevet 16. mars 2015 Det jeg ikke skjønner er hvorfor den automatiske er billigere enn den manuelle, hvis det er hele forskjellen? Jeg har en manuell fra før, men tenkte å bytte den ut så hvis den automatiske er dårligere på andre måter, så vil jeg heller kjøpe det samme som jeg har i dag.Anonymous poster hash: ea4cc...1c9 Er det noen som vet dette? Hva er forskjellen på den automatiske som heter mini-me, og den manuelle "pingvinen"? Den automatiske er billigere, så da tenker jeg jo at den må være dårligere på andre måter?Anonymous poster hash: ea4cc...1c9
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2015 #11 Skrevet 16. mars 2015 Er det noen som vet dette? Hva er forskjellen på den automatiske som heter mini-me, og den manuelle "pingvinen"? Den automatiske er billigere, så da tenker jeg jo at den må være dårligere på andre måter?Anonymous poster hash: ea4cc...1c9 Eller at de rett og slett vil selge fler av dem. Skape mer omdømme, være et tydeligere alternativ til konkurrentene, etc.Anonymous poster hash: 06c4a...f35
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2015 #12 Skrevet 16. mars 2015 Eller at de rett og slett vil selge fler av dem. Skape mer omdømme, være et tydeligere alternativ til konkurrentene, etc.Anonymous poster hash: 06c4a...f35 Ja, kanskje det, men jeg skal bestille meg en maskin, og leter etter noen som faktisk vet Anonymous poster hash: ea4cc...1c9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå