Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

Når begynne å holde hender?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Nå har jeg vært på fire dater og på de to siste treffene våre har vi holdt mye i hendene når vi er alene (f.eks når vi ser film, sitter i et hjørne på en café osv). Vi stryker og koser generelt mye, men aldri når vi er ute offentlig.

F.eks igår når vi var ute å gikk tur tok han ikke tak i hendene mine, men når vi gikk inn og la oss på sofaen for å se film tok han hendene mine med en gang.

Er dette rart? Når er det egentlig vanlig å holde hender offentlig? Kanskje litt tidlig?

:blomst:

Anonymous poster hash: f599f...06d
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har datet en fyr i fire måneder, og aldri holdt hender ute. Dvs, vi har holdt hender på kino, men da sitter vi jo slik at ingen ser det. Vi har aldri leiet mens vi har gått omkring. Med en gang vi setter oss ned inntil hverandre er det masse håndholding og armkosing.

Anonymous poster hash: 789e9...aad
Gjest Mrs. Random Nick
Skrevet

Det må dere gjør som dere føler for selv. Du må snakke med ham om det.

Skrevet

Vi holder heller ikke hender offentlig. Datet i 3 mnd. Jeg har noen ganger tatt tak i armen hans, hvis vi har gått på kvelden fra et sted. Jeg tok tak i hånden hans en gang etter en vin kveld hos noen. Da spurte jeg også om han pleide å leie. Fikk svar at han ikke var helt vant med det. Og det ante meg. Han er litt eldre enn meg. Kan det være at menn som er passert 40 ikke " driver med sånt? " Jeg vil nemlig gjerne kunne holde hender offentlig. Syntes det er en fin ting.

Skrevet

Leide hun siste jeg holdt på med etter 2 timer. Public kyssing etter kanskje 5-6 dater.

:o

Skrevet

Vi holder ikke hender, noen ganger. Kanskje når vi koser på sofa, men ellers aldri. Har ikke behov for å holde han i handa når vi er ute og går.

Skrevet

Nå har jeg vært på fire dater og på de to siste treffene våre har vi holdt mye i hendene når vi er alene (f.eks når vi ser film, sitter i et hjørne på en café osv). Vi stryker og koser generelt mye, men aldri når vi er ute offentlig.

F.eks igår når vi var ute å gikk tur tok han ikke tak i hendene mine, men når vi gikk inn og la oss på sofaen for å se film tok han hendene mine med en gang.

Anonymous poster hash: f599f...06d

ÅÅÅ dette er så søtt!!! Vær glad du har en som vil holde hender med deg på sofaen og på cafe! Så kommer det seg mer og mer naturlig ute in public også <3

Er så forferdelig kjipt å være forelsket i en som ikke liker å holde hender (inne og ute), jeg er ikke veldig kosete av meg men å bare legge et bein på hverandres bein eller strekke hendene over sofaen så de møtes midt på er noe av det mest beroliggende jeg vet om!

Gjest rådyr
Skrevet

Vi holder heller ikke hender offentlig. Datet i 3 mnd. Jeg har noen ganger tatt tak i armen hans, hvis vi har gått på kvelden fra et sted. Jeg tok tak i hånden hans en gang etter en vin kveld hos noen. Da spurte jeg også om han pleide å leie. Fikk svar at han ikke var helt vant med det. Og det ante meg. Han er litt eldre enn meg. Kan det være at menn som er passert 40 ikke " driver med sånt? " Jeg vil nemlig gjerne kunne holde hender offentlig. Syntes det er en fin ting.

Jo, menn over 40 driver med sånt. Menn over 50 også. Det er vel sikkert personavhengig som det meste annet.

Skrevet

Med en gang. Det er jo bare koselig.

Skrevet

Jo, menn over 40 driver med sånt. Menn over 50 også. Det er vel sikkert personavhengig som det meste annet.

Godt å høre. Bare er ikke så ofte man ser føler jeg. Derfor jeg spurte. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...